.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشي ايراني "جی 4" يكي از مجهزترين گوشي هاي جی ال ایکس است كه صفحه نمایش بزرگ 5.3 اینچ با 16.7 میلیون رنگ آن را براي كساني كه بدنبال گوشي برای وب گردی، بازی، تماشای فیلم و ... مي گردند مناسب كرده است.

پردازنده اين گوشي هم دوهسته ای 1 گیگاهرتز است و از سيستم عامل اندروید 4.1 آبنبات ژله ای بهره مي برد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان از ديگر ويژگي هاي اين گوشي است.

 

قیمت: 699,000تومان

 

مشخصات عمومی

تاریخ معرفی

1391/11/15

تعداد سیم کارت

دو سیم کارته

بدنه

ابعاد

149*83*11میلیمتر

وزن

202گرم باباتری ،160گرم بدون باتری

رنگ

سفید

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

5.3اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16.7 میلیون رنگ

رزولوشن صفحه نمایش

qHD 960×540

نوع صفحه نمایش لمسی

لمسی حرارتی

قابلیت چند لمسی

5 لمس همزمان

سایر ویژگی های صفحه نمایش

TFT- WVGA

ارتباطات و اینترنت

نسل

3G

توضیحات شبکه ارتباطی

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

شبکه بی سیم WiFi

Wi-Fi 802.11 b/g/n, Hotspot Functionality

GPRS

Class 1

GPS

بلوتوث

نسخه بلوتوث

v3.0 with EDR

EDGE

Class 12

SMS

MMS

Email

Push Email

USB

micro 5pin USB, USB2.0 HS

پردازنده

سرعت

1 گیگا هرتز

تعداد هسته

دو هسته ای

مدل

Mediatek MT 6577 Dual Core

پردازنده گرافیکی GPU

Power VR SGX 531

حافظه

حافظه داخلی

4Gb ROM برای سیستم عامل و نرم افزار

نوع کارت حافظه

microSD

حداکثر پشتیبانی کارت حافظه

32 گیگابایت

حافظه Ram

512 مگابایت

سیستم عامل

سیستم عامل

اندروید

نسخه سیستم عامل

4.1

دوربین

رزولوشن دوربین

8 million pixels, 5million pixels 3 million pixels, 2million pixels 1.3 million pixels,1million pixels VGA, QVGA

کیفیت عکس

8 مگاپیکسل

ابعاد تصاویر

2448*3264

فوکوس اتوماتیک

فلاش

فیلمبرداری

ابعاد فیلم

1280*720

سرعت فیلمبرداری

30 فریم در ثانیه

توضیحات فیلمبرداری

MP4, 3GPP

دوربین مکالمه ویدئویی

توضیحات دوربین مکالمه ویدئویی

2.0MP مگا پیکسل

سایر قابلیت های دوربین

قابلیت ثبت موقعیت مکانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی آن‌ها ( Geo tagging ) ، عکاسی پانوراما ( Panorama ) ، عکاسی از جسم در حال حرکت

چند رسانه ای و نرم افزار

جک 3.5 میلیمتری صدا

پخش موسیقی

بلند گو

فرمت های پخش صدا

MP3,AAC+, EAAC+, OGG, MIDI, WAV , AMR-NB, AMR-WB

پخش ویدئو

فرمت های پخش ویدئو

H.263, H.264 AVC, MPEG-4 SP (MP4 , 3GP)

ضبط صدا

ضبط مکالمه

رادیو

مرورگر

Adobe Flash

Office

PDF

بازی

دفترچه تلفن

توضیحات دفترچه تلفن

ورودی و فیلد به همراه تصویر برای دفترچه تلفن

صدا و زنگ

نوع زنگ

OGG

هندز فری

ویبریشن

سایر ویژگی ها

قطب نما

حسگر ها

حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor for Auto Turn-Off) حسگر شتاب سنج برای چرخش تصویر (Accelerometer Sensor For UI Auto Rotate)

اقلام همراه گوشی

باتری Li-polymer، هنزفری، کارت گارانتی،کابلusb، ،شارژر،دفترچه راهنما





:: موضوعات مرتبط: معرفی و برسی انواع موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
.

یكی از رایج‌ترین روش‌های محافظت از اطلاعات ذخیره شده در رایانه‌های شخصی، استفاده از رمز عبور هنگام ورود به سیستم‌عامل رایانه است. ویندوزهای XP، ویستا، 7 و 8 همگی از این قابلیت پشتیبانی می‌كنند و شما می‌توانید با اختصاص رمزعبور روی سیستم‌عامل از ورود افراد غیرمجاز به آن جلوگیری كنید.

استفاده از رمز عبور به روش همیشگی برای برخی كاربران جذابیتی ندارد و به‌دنبال روش‌های جدیدی برای استفاده از این قابلیت هستند. اگر شما هم جزو این كاربران هستید و می‌خواهید علاوه بر استفاده از رمزعبور برای ورود به سیستم‌عامل، از ظاهر همیشگی صفحه ورود به سیستم‌عامل نیز رهایی یابید، می‌توانید از XUS PC Lock كمك بگیرید.

 

نرم‌افزار XUS PC Lock به شما این امكان را می‌دهد تا به‌جای استفاده از رمزعبورهای همیشگی، الگوهای رمز را برای ورود به سیستم‌عامل مورد استفاده قرار دهید. به كمك این نرم‌افزار می‌توانید یك الگوی اختصاصی برای خودتان رسم كنید تا هنگامی كه سیستم‌عامل قفل می‌شود، از آن استفاده و قفل را باز كنید. در چنین شرایطی فقط الگوی رمز شما برای ورود به سیستم‌عامل معتبر است و هیچ كاربر دیگری نمی‌تواند با الگوهای دیگر، عملیات ورود را به انجام برساند. پس كافی است ماوس را در دستتان بگیرید و الگوی خودتان را رسم كنید. همچنین با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تصویر موردنظرتان را نیز به‌عنوان تصویر صفحه ورود به سیستم‌عامل اختصاص دهید. نرم‌افزار XUS PC Lock به شما این امكان را می‌دهد تا در مواردی كه الگوی اشتباهی بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار گرفت، شرایط هشدار فعال شده و به شما اطلاع‌رسانی شود.

بـــراي دانـــلود ايـــنجا را كــليك كــنيد.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : شنبه 28 ارديبهشت 1392
.

اگر برای زمان طولانی از رایانه خود دور هستنید و میخواهید که در این مدت از کارهایتان عقب نمانید، از نرم افزار کم حجم و کاربردی Auto Power-on & Shut-down استفاده کنید.

این نرم افزار می تواند رایانه شما را رأس یک ساعت معین روشن، خاموش یا Restart کرده و از فایل هایتان Backup بگیرد، برنامه و سایت های مختلف را باز کند و لینک های مورد نظرتان را دانلود کند.
استفاده از این نرم افزار خصوصاً به کاربرانی که دارای محدودیت دانلود هستند، پیشنهاد می شود چرا که بیشتر سرویس های ارائه دهنده اینترنت از ساعت 2 تا 7 صبح رایگان بوده و کاربران می توانند به راحتی در خواب از این فرصت بهره مند گردند.
گفتنی است، نرم افزار Auto Power-on & Shut-down علی رغم قدیمی بودن بهترین و کارآزموده ترین برنامه برای مدیریت رایانه و انجام اتوماتیک کارها است که در تمامی نسخه های ویندوز نصب و اجرا می شود.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 29147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
.


امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

مهم‌ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است. برای این منظور، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود. بیشتر معاملات نیاز به تصدیق ندارند ولی در برخی موارد ممکن است فروشندگان در خواست تایید هویت کنند.

چگونه كار مي كند؟
 

برای اینکه تلفن هوشمند شما بتواند با دستگاه‌های دارای NFC ارتباط برقرار کند، بایستی از چیپ NFC برخوردار باشد. تکنولوژی NFC بر اساس "شناسایی فرکانس رادیویی" (RFID) ساخته شده که به یک گجت امکان می‌دهد تا به گجتی دیگر امواج رادیویی ارسال کند و پس از شناسایی یکدیگر، عملیات مشخصی بین آنها انجام شود.

 

 

انرژي كمتر امنيت بالاتر

 

شايد اين سوال در ذهن شما ايجاد شود كه با وجود بلوتوث و يا حتي واي فاي چه نيازي به NFC داريد؟ در واقع جواب اين سوال مصرف انرژی بسیار اندک و امنیت نسبی مناسب است.

 

اگر کسی بخواهد از طریق NFC به دستگاه شما رخنه کند و یا در ارتباط NFC دستگاه شما با یک دستگاه دیگر اخلال به وجود بیاورد، بایستی بسیار به گجت شما نزدیک شود که این کار بدون جلب توجه و مشکوک کردن شما، تقریباً ممکن نیست.


چگونگي استفاده از كيف پول همراه در ايران:
 

در حال حاضر استفاده از تکنولوژی NFC در صنعت پرداخت الکترونیک توسط اپراتورهاي تلفن همراه در كشور ما رونمايي شده و در دسترس كابران آنها قرار دارد يا به زودي فعال مي شوند.

 

سرویس NFC ایرانسل

 

 

 

این سرویس یک کیف پول موبایلی است که به مشتری این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های خرد را به کمک موبایلش به سادگی پرداخت کند. برای مثال، کاربر می‌تواند هنگام ورود به مترو یا اتوبوس به جای دادن پول نقد یا استفاده از کارت از موبایلش استفاده کند. یعنی دقیقا به جای استفاده از کارت موبایلش را روی دستگاه کارتخوان می‌زند و می‌رود.

 

 

 

برای استفاده از این سرویس موبایل کاربر باید مجهز به تکنولوژی NFC باشد در غیر این صورت باید یک آنتن NFC پشت باطری موبایل روی سیم کارت نصب کند تا بتواند از این سرویس استفاده کند. حکایت NFC همان حکایت بلوتوث است که در ابتدا خیلی همه گبر نبود باید روی گوشی‌ها نصب می‌شد اما از یک جایی به بعد دیگر تمام گوشی‌های متوسط به بالا به آن مجهز شدند.

 

 

 

این سرویس که بزودي در دسترس هموطنان قرار خواهد گرفت فقط برای پرداخت کرایه وسایل حمل و نقل عمومی نیست. هموطنان نه تنها می‌توانند از آن برای پرداخت هزینه پارکومترهای سطح شهر استفاده کنند بلكه می‌تواند پرداخت‌های خرد خود در فروشگاه‌ها را نیز با آن بپردازد. برای این کار فقط کافیست مبلغ مورد نظر در دستگاه کارتخوان وارد شود و کاربر سپس موبایلش را روی دستگاه کارتخوان بزند تا پرداخت فورا انجام شود و رسیدش را دریافت کند.

 

 

 

در حال حاضر برای شارژ کردن این سرویس کابر می‌تواند مبلغ مورد نظرش را از طریق دستگاه خودپرداز یا کاتخوان انتخاب کند و پس از نزدیک کردن موبایلش به دستگاه، وجه از کارت بانکی فرد وارد کیف پول موبایلی کاربر می‌شود. در آینده‌ای نزدیک هم امکان شارژ این سرویس از طریق خود موبایل به کمک کیف پول موبایلی ایرانسل فراهم خواهد شد.

 

 

 

سرویس NFC همراه اول

 

 

 

همراه اول به کمک جیرینگ یک سرویس NFC ارائه می‌کند. سرویس NFC جیرینگ با سرویس ایرانسل کاملا متفاوت است. در این سرویس دیگر نیازی به سیم کارت با قابلیت NFC و داشتن یک گوشی مجهز به NFC نیست. این سرویس در واقع یک تگ است که با چسباندن آن پشت هر گوشی موبایلی، کاربر می‌تواند پرداخت‌های خرد خود را انجام دهد. برای مثال در مترو و اتوبوس یا هنگام پرداخت هزینه پارکومتر خود به جای استفاده از پول نقد یا کارت موبایلش را می‌زند روی دستگاه ریدر و پرداخت انجام می شود.

 

در حال حاضر کاربر برای شارژ این تگ می‌تواند به ایستگاه‌های مترو و باجه‌های شارژ کارت مترو مراجعه کند و آن را شارژ کند. البته در آینده‌ای نزدیک امکان شارژ آن از داخل موبایل و از طریق حساب جیرینگ کاربر نیز فراهم می‌شود.

 

 

 

سرویس NFC رایتل

 

 

 

سرویس NFC رایتل یک کیف پول موبایلی است برای استفاده از آن کاربر باید یک سیم کارت رایتل مجهز به NFC خریداری کند تا از خدمات ان بهره مند شود. در کنار این سیم کارت، لازم است که دستگاه موبایل کاربر نیز مجهز به NFC باشد؛ در غیر این صورت کاربر باید از یک آنتن NFC زیر سیم کارت و روی باطری استفاده کند تا بتواند از این سرویس استفاده کند.

 

 

 

کاربر با داشتن کارت شتابی به کمک این سرویس می‌تواند از خدمات بانکی مانند دریافت مانده حساب، پرداخت قبوض و مواردی از این قبیل بهره ببرد. علاوه بر این‌ها کاربر می‌تواند با بهره گیری از تکنولوژی NFC پرداخت‌های خرد خود را با موبایلش پرداخت کند. برای مثال کاربر می‌تواند بلیت‌های الکترونیک شهری مانند مترو و اتوبوس، هزینه پارکومتر را با موبایلش پرداخت کند بدون اینکه هیچ رمزی وارد کند. البته برای اینکه در صورت گم شدن یا دزدیده شدن موبایل کاربر کسی نتواند از آن سوء استفاده زیادی بکند هر تراکنش یک سقفی دارد که برای پرداخت بیشتر از آن کاربر باید رمز وارد کند. در این صورت کاربر فرصت خواهد داشت تا کیف پول موبایلی خود را غیر فعال کند تا سوء استفاده از آن نتواند از یک سقفی بیشتر انجام شود.

البته كيف پول همراه تنها كاربرد اين تكنولوژي نيست و شما مي توانيد براي انتقال ساده و راحت فايل هاي مديا بين دو گوشي هم از NFC استفاده كنيد. براي اينكار تنها كافي است كه NFC گوشي خود را فعال كرده و فايل را از گوشي خود به گوشي ديگر هل دهيد.

 
چگونه مي توان NFC را در گوشي هاي هوشمند جديد فعال كرد؟


آیا با داشتن نسخه بستنی حصیری و استفاده از تکنولوژی NFC و Android Beam بر روی دستگاه آندرویدی خود می توان برنامه های کاربردی، صفخات وب و دیگر اطلاعات، بین دو دستگاه و بدون استفاده از بلوتوث انتفال داد؟

بله، شما با استفاده از Android Beam و NFC می توانید به راحتی محتویات دو دستگاه آندرویدی را بین یکدیگر انتقال دهید. به اینصورت:
 
- قبل از شروع :

شما باید در هر دستگاه، آندروید نسخه ۴ یا همان Ice Cream Sandwich و NFC داشته باشید.

شما می توانید این کار را با رفتن به آدرس Settings > About Phone برای دانستن نسخه آندروید و منو Settings دستگاه برای نگاه کردن به تنظیمات NFC انجام دهید.

 
- به اشتراک گذاری از طریق Android Beam و NFC


1- با رفتن به آدرس Settings > More > NFC مطمئن شوید که NFC و Andorid Beam در این بخش فعال یا ON شده است.

۲- تا زمانی که هر دو دستگاه روشن هستند به سادگی می توانید اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته اید را انتقال دهید.

۳- بایستی دو دستگاه را پشت به پشت هم بصورتی که تقریبا همدیگر را لمس کنند، قرار داد و شما یک لرزش را احساس کنید.

۴- بعد از احساس لرزش یک انیمشن کوچکی در پس زمینه دستگاه نمایش داده می شود که نشان دهنده آن است که محتویات به اشتراک گداشته شده دستگاه شما در حال انتقال می باشد.

۵- در پایان محتویات به اشتراک گذاشته شده دستگاه شما به دستگاه دیگر بارگذاری خواهد شد.

 




:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 935
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : شنبه 21 ارديبهشت 1392
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی