.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بدون لمس کردن نمایشگر اندرویدتان می توانید به تمام تماس هایتان پاسخ دهید. دیگر نیاز نیست برای استفاده از این قابلیت اندروید گران قیمتی خریداری کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به وسیله ی سنسور مجاورت، با تکان دادن دست در مجاورت گوشی تماس وصل شود. همچنین این برنامه زمانی که گوشی را نزدیک گوشتان ببرید هم تماس را وصل می کند.



نمی توانید گوشیتان را جلوی گوشتان بگیرید؟ نگران نباشید، بعد از پاسخ دادن به تماس این برنامه بلندگو را برای شما فعال می کند. 




  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 1.6
حجم فایل: 0.97 مگابایت
قابل اجرا بر روي اندرويد 2.2 به بالا
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : سه شنبه 22 مرداد 1392
.
در این ترفند روشی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید از ری استارت شدن خودکار کامپیوتر خود در زمانی که صفحه آبی رنگ نمایش داده می شود جلوگیری کنید.
 شاید این مشکل برای شما هم به وجود آمده باشد که در زمان کار با کامپیوتر صفحه ی آبی رنگ که معروف به صفحه ی مرگ است و همچنین حاوی اطلاعات مهمی است برای شما ظاهر شود اغلب در این موارد سیستم به طور خودکار ری استارت می شود.
 
اما برای جلوگیری از این کار می توانید به روش زیر عمل کنید.
ابتدا روی My computer کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید تا پنجره system برای شما باز شود .
 
از سمت چپ گزینه ی Advanced system settings را انتخاب و از کادر باز شده تب Advanced را انتخاب کنید.
 
در این زبانه به بخش startup and recovery رفته و گزینه ی setting را انتخاب کنید و در کادر باز شده در بخش system  failvre تیک گزینه ی Automatically Restart را بردارید.
 
با این کار سیستم شما در صورتی که خطایی رخ دهد و یا صفحه آبی رنگ بر آن نمایش داده شود به طور خودکار ری استارت نمی شود.



:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : دو شنبه 21 مرداد 1392
.
روت کیت ها بد افزارهایی هستند که توسط هکرها نوشته می شوند و با ورود به سیستم کاربران برنامه هایی را به طور خودکار اجرا می کنند و به سرقت اطلاعات می پردازند، حال اگر سیستم شما هم به طور خودکار برنامه ای را اجرا می کند می توانید نرم افزار Malwarebytes Anti-Rootkit را نصب کنید.
Malwarebytes Anti-Rootkit نرم افزاری امنیتی برای حذف روت کیت ها می باشد.
روت کیت ها بدافزارهایی هستند که توسط هکرها برنامه نویسی می شوند و هدف آنها بدست گرفتن کنترل سیستم قربانی می باشد و قدرت هر روت کیت بستگی به نوع برنامه نویسی و هدف هکر دارد. اگر در حال کار با رایانه هستید و بدن اجازه شما دستورات و نرم افزار هایی به اجرا در می آیند یقینا سیستم شما آلوده به بد افزاری خطرناک به نام روت کیت شده است.


عملا روت کیت ها برای سرقت اطلاعات مالی و خصوصی کاربرد دارند از همین روی کاربران رایانه ها نیاز بسیار مبرمی به نرم افزار هایی جهت مبارزه با روت کیت ها دارند. این نرم افزار به شما امکان حذف انواع بدافزار ها مانند روت کیت , ویروس، تروجان را می دهد و با بروزرسانی هایی که توسط سازندگان اعمال می شود توانایی مقابله با آخرین و جدیدترین بد افزار ها را دارا می باشد.




  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 1.06.1.1005
حجم فایل: 12 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , آنتی ویروس , ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 21 مرداد 1392
.
 امروزه گشت و گذار در اینترنت بخشی جدا نشدنی از زندگی ما را فرا گرفته و رفتن به سایت های مختلف مانند سایت‌های دانلود، علمی، بازی، سرگرمی، خبری و ... جزیی از کارهای روزمره مان را تشکیل می دهد. اما گاهاً مشکلات و کمبودهایی هم در این موارد بر سر راه قرار می گیرند که امروزه به یکی از نگرانی‌های مهم کابران اینترنت تبدیل شده است.

 
مطمئناً برای شما هم پیش آمده که در سایت‌های زیادی ثبت نام کرده باشید و به علت نصب دوباره ویندوز، ویروسی شدن یا به هر دلیل آدرس و مشخصات بسیاری از سایت‌های مورد علاقه تان را فراموش کرده یا از دست داده باشید. با استفاده از نت یار می توانید آدرس و مشخصات تمام سایت‌های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و حتی بعد از نصب مجدد ویندوز و یا ویروسی شدن کامپیوترتان هیچ نگرانی برای از دست دادن مشخصات سایت‌ها و اکانت‌های خود نداشته باشید.
نت یار مدیریت سایت های مورد علاقه و نیاز شما را آسان کرده و به راحتی می توانید تمام مشخصات سایت مورد نظر خود را در نت یار ثبت و مدیریت کنید.

 
امکانات و ویژگی های نرم افزار نت یار:
- محیط فارسی و رابط کاربری مناسب
- گرافیک بالا و جذاب
- دارای سیستم لاگین جهت امنیت اطلاعات
- سیستم بازیابی رمز عبور (مانند ایمیل یاهو)
- ثبت و ویرایش تمام مشخصات سایت و مدیر آن
- امکان دسته بندی سایت ها
- نمایش سایت های ثبت شده در صفحه اصلی و امکان جستجو
- امکان نمایش سایت ثبت شده با مرورگر پیش فرض
- دارای دفترچه تلفن با امکانات مناسب و ثبت تصویر برای مخاطب
- امکان معرفی سایت مورد نظر به دوستان
- تغییر رمز ورود به نرم افزار
- آمارگیری کلی از نرم افزار
- امکان چاپ مشخصات سایت و چاپ لیست کل سایت ها
- امکان پشتیبان گیری از اطلاعات و بازگردانی بانک
- قابلیت به روز رسانی نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


 نکته: رمز عبور اوليه نرم افزار 1 هست كه شما می توانيد بعد از ورود از طريق گزينه "تغيير رمز" رمز جديد و دلخواه خود را وارد و ثبت كنيد.



 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 1907
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 21 مرداد 1392
.
با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز بر روی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.
 Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از افزونه ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری علاوه بر استفاده در رایانه شخصی خود بتوانید در گوشی های موبایل خود نیز با سرعت بسیار بالا به مرور وب بپردازند.


این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.2 به بالا می باشد.




 
باشگاه خبرنگاران



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 922
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
.
اگر حافظه داخلی گوشی اندرویدی شما کم است و در نصب برخی برنامه ها به مشکل کمبود فضا بر می خورید، حتما این نرم افزار را دانلود کنید.
 به وسیله ی این نرم افزار کاربردی می توانید برنامه ها را از حافظه تلفن همراه به مموری کارت آن انتقال دهید. دیگر با استفاده از این برنامه نگران کمبود فضا برای نصب بازی ها و نرم افزار نباشید، البته لازم به ذکر است این برنامه شامل تمامی اپیلیکشن ها نمی شود ، بلکه تنها از اپیلیکشن هایی که امکان انتقال به مموری کارت را دارند پشتیبانی می کند .
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.1 مگابایت

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392
.
احتمالا آیفون 5s تا دوماه دیگر رونمایی خواهد شد و شما می توانید برخی از خصوصیات این گوشی جدید را اینجا ببینید.
یکی از راهکارهای بازاریابی اپل برای محصولاتش تاکید روی قابلیت‌های سخت‌افزاری و ویژگی‌های کلی آنها قبل از معرفی و عرضه رسمی است. به همین دلیل شیفته آنند تا بدانند اپل از چه سخت‌افزاری برای گوشی نسل بعدیش استفاده خواهد کرد. در حالی که هنوز گوشی آیفون پنج اِس از سوی اپل معرفی نشده یک وبسایت چینی مشخصاتی را همراه چند عکس منتشر کرده و ادعا دارد این اطلاعات مربوط به گوشی نسل بعدی اپل است که تولید آن نیز آغاز شد.

 

بر طبق ادعای این سایت آیفون 5S از یک پردازشگر با معماری دو هسته‌ای همراه یک واحد پردازشگر گرافیکی چهارهسته‌ای با نام PowerVR SGX554MP4 و دو گیگابایت رم بهره خواهد برد.

همچنین این گوشی به یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه فلاش ال ای دی دوگانه، تکنولوژی اِن اف سی و اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر خود مجهز خواهد بود.

بر خلاف سخت‌افزار بهبود یافته ظاهر این آیفون همانند عادت گذشته اپل هیچ تغییری نخواهد داشت. طبق حدس و گمان‌ها انتظار می‌رود حداکثر تا دو ماه آینده‌ آیفون جدید قدم به بازار بگذارد. با توجه به همین موضوع اگر می‌خواهید آیفون 5 بخرید بهتر است کمی صبر کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.




:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1392
.
لانچر برنامه‌های کروم بالاخره از حالت آزمایشی و پیش‌نمایش در آمد و در حال حاضر برای استفاده تمامی کاربران ویندوز در دسترس است
در ویندوز هشت این لانچر به عنوان یک برنامه در صفحه شروع، نوار وظیفه و دسکتاپ قرار می‌گیرد.


 در ویندوز هفت نیز لانچر کروم در نوار منو قرار می‌گیرد و به کاربر این امکان را می‌دهد بسرعت به مرورگر کروم، فروشگاه کروم، جیمیل و هر برنامه دیگری که توسط گوگول تولید شده، دسترسی پیدا کند؛ بعلاوه می‌توان برنامه‌ها، بوکمارک‌ها، تاریخچه وبگردی، رمز عبور و دیگر تنظیمات اعمال شده روی دستگاه‌های دیگر را با وارد شدن به حساب کاربری توسط این لانچر با برنامه‌های درون آن همگام‌سازی ـ سینک ـ کرد.

گوگل هنوز خبری مبنی بر ارائه این لانچر برای سیستم‌عامل لینوکس و
OS X اپل اعلام نکرده است. برای دریافت این لانچر به آدرس chrome.google.com‌/‌webstore‌/‌launcher مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1392
.
به زودی دیسک های نوری با ظرفیت 300 گیگابایت وارد بازار می شوند.
باز فلاپی های یک مگابایتی تا دی وی دی های چهار گیگابایتی تحولات زیادی در دنیای حافظه های قابل حمل و دیسک های نوری رخ داده است.شاید مهمترین تحول افزایش چشمگیر ظرفیت دیسک های نوری باشد که مناسب برای ذخیره انبوهی از اطلاعات هستند.
 
 
 به تازگی  شنیده شده که سونی با همکاری پاناسونیک قصد دارند جدیدترین دیسک نوری دنیا را با ظرفیت 300 گیگابایت معرفی کنند.پیش از این خبر آغاز پروژه هایی برای ساخت و طراحی دیسک های نوری با ظرفیت یک ترابایت منتشر شده بود که مدل 300 گیگابایتی آن در حال ساخت می باشد.
 
هرچند که هنوز اطلاعات بیشتری از این دیسک نوری جدید در دسترس نیست،اما پیش بینی شده تا دو سال آینده فروش عمومی آن آغاز شود.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سعید
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1392
.
همانطور که همه می دانیم سرعت اینترنت در کشور ایران به دلایل مختلف نسبتا پائین است و همیشه کاربران از این سرعت شکایت داشته اند. البته نرم افزار هایی هستند که با انجام یک سری کارها می توانند تا حدی سرعت اینترنت را افزایش دهند، این نرم افزار ها با به نوعی تنظیم کردن عملکرد های مختلف نرم افزار های مربوط به اینترنت تا حدی سرعت را افزایش می دهند.
 Ashampoo Internet Accelerator نرم افزاری است  که با تنظیم نوع کانشکن و سرعت ارتباط با نرم افزار های مورد استفاده در اینترنت سرعت اینترنت را افزایش می دهد. Ashampoo Internet Accelerator  با انواع کانکشن ها سازگاری داشته و می تواند با آن ها مطابقت پیدا کند. در حقیقت این نرم افزار نهایت سرعت را با سخت افزار و نرم افزار های موجود روی رایانه برای کاربرانش فراهم می آورد. برای کاربرانی که از این اینترنت با سرعت پائین استفاده می کنند Ashampoo Internet Accelerator می تواند تا حدی سرعت  را افزایش دهد.

 

 


انوع کانکشن هایی که این نرم افزار با آن ها قابلیت سازگاری دارد عبارتند از:

Analogue modem
ISDN
DSL via LAN cable or cable modem
DSL via wireless LAN
Other LAN connections (no DSL)


قابلیت های نرم افزار Ashampoo Internet Accelerator:

- تنظيم اتوماتيك مرورگرهاي Internet Explorer و Firefox براي افزايش سرعت
- افزایش سرعت اینترنت تا حد مناسب
- پاك سازي فايلهاي اينترنتي
- آسان بودن استفاده
- سازگاری با انواع کانکشن ها
- نصب سریع و آسان
- تتظیم پروتوکل ها و جلوگيري از باز شدن تبليغات اينترنتي
- تنظیم سرعت و عملکرد کلی نرم افزار به صورت کاملا اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...







:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1392
.

در این آموزش سعی کرده با بیانی ساده به ایجاد یک رنگین کمان در نرم افزار حرفه ای Adobe Photoshop CS6 بپردازد که شما کاربران می توانید بر روی تصاویر دلخواه خود یک رنگین کمان به صورت طبیعی ایجاد نمائید؛ برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.
 


ابتدا تصویر اصلی را در فتوشاپ باز کنید (File-Open).


 

با ابزار Rectangular Marquee یک کادر انتخاب مستطیل ایجاد کنید.


یک لایه بسازید. ابزار گرادیانت (Gradient Tool) را برداشته و در قسمت تنظیمات ابزار، گرادیانت Transparent Rainbow را انتخاب و حالت ابزار را Linear Gradient قرار دهید.

    




با نگه داشتن کلید شیفت (Shift) از بالا کلیک کرده و موس رو پایین کشیده و رها کنید. کلیدهای کنترل و دی (Ctrl+D) رو فشار داده تا از حالت انتخاب خارج شوید.


برای ایجاد حالت منحنی برای شکل، فرمان وارپ (Edit-Transform-Warp) را فعال کنید. از قسمت تنظیمات این فرمان حالت Arc را انتخاب کنید. بعد از تنظیم کلید اینتر را فشار دهید.



 


حالا فیلتر گوسین بلور (Filter-Blur-Gaussian Blur) را روی لایه اعمال کنید.




برای حذف قسمتهای اضافی رنگین کمان، ابزار پاک کن را برداشته و با یک براش نرم، قسمت های اضافی را پاک کنید؛ در پایان باید تصویری این چنین داشته باشید.






:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : دو شنبه 7 مرداد 1392
.
اگر ویندوز 8 دارید امروز به شما ترفندی را یاد می دهیم که می توانید در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید.

در سیستم عامل های قبل از Windows8 همیشه در مواقع اضطراری با زدن کلید F8 در زمان اجرای سیستم، دست به دامن Safe Mode ویندوز می‌شدیم. اگر هنوز هم به این بخش وفادارانه دل بسته اید می‌بایست ابتدا آن را فعال کنید تا در زمان خطر بتوانید به آن رجوع کنید.




:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 93

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : یک شنبه 6 مرداد 1392
.
دریچه امروز به شما کاربران نرم افزاری معرفی می کند که می توانید با نصب آن روی سیستمتان وب کم را تبدیل به دوربین مدار بسته کنید و تصاویر محیط را ضبط کنید.

WOLFCODERS SecurityCam نرم افزاری امنیتی و فوق العاده جهت مدیریت وب کم های متصل به رایانه می باشد. اگر شما دارای یک یا چند وبکم متصل به رایانه شخصی خود هستید و قصد دارید با وب کم های متصل اقدام به مانیتور کردن محیط اطراف نمایید و به عبارت ساده تر وبکم ها را به یک دوربین مدار بسته حرفه ای تبدیل کنید ما به شما استفاده از این ابزار کاملا قدرتمند که توسط شرکت معتبری در زمینه امنیت تصویری ساخته شده است را پیشنهاد می دهیم. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت ضبط اتوماتیک و هشدار با صدا و ... نام برد که این روند به این صورت می باشد که نرم افزار با پیکسل پیکسل کردن تصاویری که در زاویه دید وبکم قرار دارد اگر پس از فعال سازی یکی از پیکسل های موجود در تصویر تغییر پیدا کند نرم افزار اقدام به پخش صدا و ضبط اتوماتیک می کند و ضبط تا زمانی که تصویر به حالت قبلی باز گردد ادامه دارد که این روند باعث مصرف کم فضای دیسک و همین طور عدم ضبط تصاویر بی اهمیت می شود.


قابلیت های نرم افزار WOLFCODERS SecurityCam:
- قابلیت پخش صدا در صورت دیدن حرکت
- قابلیت انتخاب صدای آژیر و ایمپورت کردن صدای جدید
- قابلیت ضبط تصویر بلافاصله پس از حرکت
- قابلیت زمان بندی در ضبط تصویر و یا ضبط دائمی
- قابلیت پشتیبانی از چند وب کم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


  برای دانلود اینجا را کلیک کنید




:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 6 مرداد 1392
.
نرم افزار دوربین گوشی تلفن همراه موتو ایکس که توسط آن می توان دوربین را با حرکت دست کنترل کرد فاش شد.
ساعاتی پیش یک نرم افزار اندرویدی که هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است لو رفت.این نرم افزار مخصوص دوربین گوشی موتو ایکس موتورالا طراحی شده و قرار است روی آن نصب شود.
 
با استفاده از این نرم افزار می توان توسط حرکت دست قابلیت های دوربین را کنترل کرد.برای مثال اگر دست خود را به سمت بالا و پایین بکشید می توانید هنگام عکس برداری زوم کنید.
 
 
همچنین با حرکت دست به سمت چپ و راست می توانید تنظیمات را باز کرده یا به قسمت گالری بروید.
 

برای عکس برداری و تمرکز روی سوژه نیز کافیست تا انگشت دست را روی قسمت دلخواه تصویر قرار دهید و عکس بگیرید.

 
سیستم عامل : اندروید 4



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 6 مرداد 1392
.
نسخه 8.1 از ویندوز آبی روانه بازار شد؛ شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه رسمی آن را در ماه آگوست منتشر خواهد کرد.

 نسخه 8.1 از ویندوز آبی روانه بازار شد. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه رسمی آن را در ماه آگوست منتشر خواهد کرد.در این نسخه سعی شده تا برخی از کمبودهای Windows8 را برطرف نماید تا محیطی کاربر پسندتر را ایجاد کند.

 


 

مهم‌ترین تغییرات در Windows8.1 عبارتند از:

بازگشت منوی شروع و قابلیت خاموش کردن رایانه

بوت مستقیم به حالت رومیزی

امکان استفاده از چاپگر سه بعدی

پشتیبانی از قابلیت بی‌سیم Miracast

اضافه کردن قابلیت‌های شخصی بیشتر به صفحه قفل

صفحه‌ قفل به عنوان قاب عکس دیجیتال

بازی جدیدی از مجموعه‌ی محبوب Halo در ویندوز8

برنامه‌ سلامتی و تناسب اندام، وضعیت شما را رصد می‌کند

اجرای هم‌زمان چهار برنامه و مشاهده‌ همه‌ آن‌ها

جستجوی رایانه شخصی خودتان و وب از یک جا

قابلیت «رادیو» شبیه به پاندورا

به روز رسانی خودکار برنامه‌ها

 


:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل(ویندوز) , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز آبی ، ویندوز ، مایکروسافت ، تغییرات ,
:: بازدید از این مطلب : 82

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 6 مرداد 1392
.
به وسیله ی این نرم افزار General Downloader می توانید به راحتی فایل هایی نظیر عکس، موزیک، فیلم، کتاب، مجموعه تلویزیونی، فایل متنی و اسناد را از اینترنت دریافت کنید.
تا به حال دانلود منیجر های گوناگونی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است که این دانلود منیجر General Downloader یکی از بهترین آن ها است. این برنامه می تواند با استفاده از تکنولوژی قدرتمند خود فایل های مورد نظر شما را در سریع ترین زمان دانلود کند. یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار، امکان دانلود از سایت های اشتراک گذاری فایل ها مانند: Rapidgator و  ۴shared است.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 900 کیلوبایت
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید ، دانلود ، منیجر ، فایل ، سرعت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : شنبه 5 مرداد 1392
.
برای تغییر محل ذخیره تصاویر گرفته شده از صفحه نمایش ویندوز 8 یک راه حل ساده وجود دارد.

در ويندوز 8 مي‌توان با فشردن کليدهاي ترکيبي Win+PrintScreen از صفحه نمايش عکس گرفت و تصوير گرفته شده را ذخيره کرد. اين تصوير مستقيما در پوشه Pictures\Screenshots ذخيره خواهد شد. در صورتي که قصد داريد محل پيش‌فرض ذخيره عکس‌هاي گرفته شده از صفحه‌نمايش را تغيير دهيد، بايد مراحل زير را تکرار کنيد:

ابتدا از طريق Computer، به محل پيش‌فرض ذخيره عکس‌هاي گرفته شده از صفحه‌نمايش برويد:

C:\Users\USERNAME\Pictures\Screenshots

(منظور از USERNAME نام حساب کاربري ويندوز شماست). اکنون روي فضاي خالي از صفحه راست کليک کرده و Properties را انتخاب کنيد. سپس در پنجره باز شده به تب Location برويد. حال روي دکمه Move کليک کنيد. اکنون بايد پوشه مورد نظر خود را جهت ذخيره تصاوير گرفته شده از صفحه نمايش انتخاب کرده و روي Select Folder کليک کنيد. در نهايت در پنجره Properties روي دکمه‌ي OK کليک کنيد.

پس از اين کار پنجره‌اي نمايان مي‌شود که از شما در خصوص انتقال تصاوير کنوني به پوشه جديد سوال مي‌کند. در صورت تمايل به انجام اين کار روي دکمه Yes کليک کنيد.

اکنون با فشردن کليد Win+PrintScreen خواهيد ديد که عکس گرفته شده در اين پوشه جديد ذخيره خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ، هشت ، اسکرین ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : شنبه 5 مرداد 1392
.
سخت افزار ها در انواع ورودی یا خروجی ساخته می شوند که هرکدام کارایی مخصوص به خود را دارند
 
دستگاه‌هاي ورودي

دستگاه‌هاي ورودي همان‌گونه که از نامشان پيداست وظيفه ورود اطلاعات به رايانه را بر عهده دارند. به عنوان مثال زماني که شما از صفحه‌کليد استفاده مي‌کنيد، قصد داريد اطلاعاتي را از طريق کليدهاي صفحه‌کليد وارد رايانه کنيد. بنابراين صفحه‌کليد يکي از دستگاه‌هاي ورودي در رايانه به حساب مي‌آيد. برخي ديگر از دستگاه‌ها و سخت‌افزارها مانند ماوس، سي‌‌دي، دي‌‌وي‌دي، حافظه فلش‌، اسکنر، فلاپي ديسک، ميکروفن و دسته‌هاي بازي نيز چنين کاربردي دارند و به عنوان دستگاه‌هاي ورودي به شمار مي‌آيند. هر چند که برخي از آن‌ها در گروه دستگاه‌هاي خروجي نيز قرار مي‌گيرند که در ادامه به توضيح آن خواهيم پرداخت.

دستگاه‌هاي خروجي

داشتن ويژگي خروجي نيز به خوبي مشخص مي‌کند که دستگاه‌هاي خروجي در رايانه چه خاصيتي دارند. به عنوان مثال مانيتور يا همان نمايشگر رايانه سيگنال‌هاي دريافتي از کارت گرافيک را دريافت و به صورت پيکسل‌هاي رنگي به کاربر نشان مي‌دهد. بنابراين اين سخت‌افزار قطعه‌اي خروجي (Output) محاسبه مي‌شود. از ديگر قطعاتي که داراي چنين خاصيتي هستند مي‌‌توان چاپگرها و اسپيکرهاي رايانه را نام برد. البته برخي ديگر از قطعات سخت‌افزاري از جمله سي‌دي، دي‌وي‌دي و فلش‌ها نيز مي‌‌توانند توانايي خروجي بودن داشته باشند.

دستگاه‌هاي ورودي-خروجي

همان‌طور که گفته شد برخي از دستگاه‌ها و قطعات سخت‌افزاري رايانه مي‌‌توانند علاوه بر داشتن خاصيت ورود اطلاعات به رايانه، خاصيت خروجي نيز داشته باشند. به عنوان مثال از يک حافظه فلش مي‌‌توان هم به عنوان ورودي و هم به عنوان خروجي استفاده کرد. سي‌دي‌ها و دي‌وي‌دي‌ها نيز داراي چنين خاصيتي هستند. کاربر مي‌‌تواند اطلاعات ذخيره‌سازي شده روي يک دي‌وي‌دي را به عنوان اطلاعات ورودي در رايانه ثبت و استفاده کنند و از طرف ديگر مي‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را با استفاده از رايتر روي لوح فشرده ذخيره کند. بنابراين سي‌دي‌ها و دي‌وي‌دي‌ها نيز به عنوان دستگاه‌هاي ورودي-خروجي به شمار مي‌آيند.

واسطه ورودي‌ها و خروجي‌ها

نکته ديگري که در رابطه با دستگاه‌هاي ورودي و خروجي مي‌‌توان به آن اشاره کرد، واسطي است که در مسير جريان اطلاعات قرار مي‌گيرد. اين موضوع را به زبان ساده‌تر مي‌‌توان اين‌گونه بيان کرد که به عنوان مثال فشردن کليدها‌ي صفحه‌کليد و تايپ اعداد و حروفي که براي کاربر قابل فهم و درک است، براي مفهوم بودن در رايانه به واسطي نياز دارد که سيگنال‌ها و علايم دريافتي از سوي کاربر را به زبان رايانه ترجمه کرده و به پردازنده انتقال دهد. از سوي ديگر نيز مي‌توان به اين ماجرا نگاه کرد. زماني که پردازنده اطلاعاتي را دريافت و براي نمايش روي صفحه نمايش به کارت گرافيک و سپس نمايشگر ارسال مي‌کند به ابزار واسطي نياز دارد تا زبان صفر و يک سخت‌افزاري را به سيگنال‌هاي نوري و قابل درک براي کاربر تبديل کند. بنابراين وجود واسط‌هاي نرم‌افزاري در تبادل اطلاعات ميان دستگاه‌هاي ورودي و خروجي در رايانه داراي اهميت بسياري است.

در اين زمينه مي‌توان به موضوع ديگري نيز اشاره کرد که آگاهي از آن مي‌‌تواند براي شما عزيزان مفيد باشد. اين نکته به محتواي عمليات و عملکرد سيستم در زمان ورود و خروج اطلاعات مرتبط مي‌شود. در زبان رايانه به روند ورود اطلاعات از طريق دستگاه‌هاي ورودي به رايانه "درون داد" و به عمليات معکوس آن "برون داد" گفته مي‌شود. در واقع اين لغات ترجمه فارسي عبارات Input و Output است که نتوانسته جايگاه خود را در ميان کاربران رايانه پيدا کند. با اين وجود به دليل آن که ممکن است در برخي متون و يا سخنراني‌ها اين واژه‌ها به گوش شما بخورد مناسب ديديم در اين مطلب به اين نکته نيز اشاره کنيم. بنابراين به خاطر داشته باشيد که در فرهنگ رايانه به اطلاعات ورودي رايانه که از طريق دستگاه‌هاي ورودي مانند صفحه‌کليد وارد رايانه مي‌شود، Input يا درون‌ داد و به اطلاعاتي که از طريق دستگاه‌هاي خروجي رايانه مانند نمايشگر از رايانه خارج مي‌شود Output يا برون‌ داد گفته مي‌شود.

 

منبع : بایت

 



:: برچسب‌ها: رودی ، خروجی ، سخت افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : شنبه 5 مرداد 1392
.
نرم افزار Winamp به دلیل محبوبیتی که در بین کاربران دارد به یک برنامه ضروری برای هر ویندوز تبدیل شده است.
 نرم افزار Winamp به دلیل محبوبیتی که در بین کاربران دارد به یک برنامه ضروری برای هر ویندوز تبدیل شده است. اینPlayer به دلیل امکانات پیشرفته ای که به دوستداران فایلهای صوتی و در نسخه های جدید فیلم می دهد کاربران زیادی را به استفاده از خود تشویق کرده است.

امکانات نرم افزار Winamp Pro:

- ارائه کیفیت بی نظیر پخش صوت به همراه گزینه های مختلف برای تنظیم انواع فاکتورهای المان های صدا

- قابلیت پخش فرمت های مختلف فیلم

- قابلیت پخش فیلم های فلش در فرمتFLV

- قابلیت پخش فایلهایMP3 چند کاناله و سراند

- دارای پلاگین های متعدد و متنوع و زیبا

- تبدیلCD صوتی به فایل صوتی و همچنین ساخت و رایت CD صوتی وMP3

- دارای اسکین های زیبا

 

براي دانلود Winamp Pro 5.65 كليك كنيد




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : جمعه 4 مرداد 1392
.
نرم افزاری قدرتمند برای گوشی همراه شما که امکانات خاصی را در اختیارتان قرار می دهد.
DeepSpy نرم افزار قدرتمند برای گوشی های سیمبین است که دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل ضبط تمامی تماس ها و ارسال مخفیانه آنها به ایمیل شما ، ضبط صدای اتاق بصورت مخفیانه بر اساس زمانبندی، جمع آوری تمام پیامک های دریافتی و ارسال شده، قابلیت تنظیم کیفیت صدای ضبط شده، ایجاد رمز عبور برای وارد شده به برنامه و غیره است.
نرم افزار هیچ ایکونی ندارد و برای باز کردن برنامه باید پیامی را در محیط مسیج با متن پسورد شخصی خودتان ایجاد کرده و سپس در Draft ذخیره کنید .



 
سیستم عامل: سیمبیان S60v3 , S60v5 , S^3 , Anna , Belle
پسوند: .sis
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : جمعه 4 مرداد 1392
.
Maverick Pro نرم افزاری کم حجم و قدرتمند برای مسیریابی به صورت آفلاین و آنلاین است.
اگر به دنبال یک نرم افزار مسیریاب حرفه ای آفلاین هستید، این نرم افزار  Maverick Pro می تواند خواسته های شما را برطرف سازد. بیشتر نرم افزار های موجود برای مسیریابی دارای حجم هایی بالا هستند ولی این نرم افزار با حجم کم خود توانسته است رضایت کاربران را جلب کند. برای مسیر یابی آفلابن، فقط کافیست برای یکبار نقشه ها را دانلود کنید.لازم به ذکر است که این نرم افزار، حاوی یک قطب نما نیز است.
 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 22925
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : جمعه 4 مرداد 1392
.
کاربران اندرویدی می توانند با استفاده از این نرم افزار مجموعه ای از ترفندهای اندرویدی را بر روی گوشی خود داشته باشند.


ترفند هایی چون :

همگام سازی
عمر باتری
بهبود بخشیدن رم
برداشتن ویجت
و ....


برای دانلود اینجا کلیک کنید.
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.
کاربران ویندوز 8.1 می توانند به صورت آفلاین به محتویات اسکای درایو دسترسی پیدا کنند.
اسکای درایو یک سرویس میزبانی فایل است که به کاربران امکان آپلود کردن و همگام سازی فایل ها را تا هفت گیگابایت در یک فضای ابری می دهد و از طریق مرورگر وب و یا سایر دستگاه های محلی می توان به فایل ها دسترسی داشت.
 
 
البته دسترسی لحظه ای به اطلاعات موجود در اسکای درایو به علت لزوم دسترسی به اینترنت گاهی دشوار می شود که این مشکل در سیستم عامل ویندوز 8.1 برطرف شده است.بر اساس گزارش مایکروسافت کاربران ویندوز 8.1  قادر خواهند بود تا به شکل آفلاین از محتویات حساب اسکای درایو خود استفاده کنند.
 
نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 هم اکنون قابل استفاده است و نسخه رسمی آن در ماه آگوست منتشر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: برچسب‌ها: اسکای , درایو , ویدوز ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.

 از آنجا که زبان واقعی قابل فهم برای کامپیوتر زبان پالس های مغناطیسی یا صفر و یک ( باینری ) است . تمام زبان های برنامه نویسی لهجه های واسطی برای گفت و گو با دستگاه محسوب می شوند . اولین واسط بالاتر از باینری زبان اسمبلی است که از عبارت های کوتاه قراردادی تشکیل شده است و هر کدام معادل یک دستور باینری ( صفر ویکی ) هستند. هر چند به حافظه سپردن این عبارات کوتاه از دستورات صفر و یکی راحت تر بود ، اما همچنان قابلیت استفاده عمومی را نداشت . به همین دلیل زبان های سطح پایین اولیه همچون زبانی C  نوشته شد که با ثبات ترین و محبوب ترین زبان برنامه نویسی از چهل سال پیش تا کنون است .
با این مقدمه متوجه می شویم که لهجه های گفت و گو با کامپیوتر ( زبان های برنامه نویسی ) را بر اساس نزدیکی شان به زبان اصلی دستگاه یعنی زبان باینری تقسیم بندی نسبی می کنند . هر چه زبان به زبان دستگاه نزدیک تر باشد زبان سطح پایین تری است و هر چقدر از زبان دستگاه فاصله بگیرد و به زبان انسانی نزدیک تر شود زبان سطح بالاتری خواهد بود .
قبل از انتخاب زبان برنامه نویسی که می خواهید بیاموزید ، باید هدف تان از برنامه نویسی را مشخص کنید . در ادامه درباره ابزارها و زبان هایی که برای هر کدام از اهداف باید بدانید توضیحاتی ارائه شده است .

برنامه نویسی طراحی و مدیریت محتوای وب :

•    زبان های نشانه گذاری :

زبان های نشانه گذاری در واقع زبان برنامه نویسی نیستند ، توسط آنها تابعی تعریف نمی شود ، محاسبه ای انجام نمی گید و رفتاری نسبت به رویدادها و ورودی و خروجی ها ندارد .
این زبان ها تنها نشانه هایی برای تعریف اولیه اشیا و چیزها هستند . برای مثال HTML  و خانواده آن ، زبانی برای برچسب گذاری و تعریف اشیای موجود در صفحه وب است .
CSS زبانی در کنار HTML  استکه نمایش گرافیکی اشیای تعریف شده توسط HTML  را برای کامپیوتر کاربر توصیف می کند و XML زبانی نشانه گذاری برای مرتب و طبقه بندی کردن اطلاعت است . معمولی ترین استفاده XML این روزها ارائه خام آخرین مطالب پایگاه است که RSS  نامیده می شود .

•    جاوا اسکریپت

پیش از این در کنار جاوا اسکریپت ، وی بی اسکریپ ، وی بی اسکریپ ، اکتیو اسکریپ و جاوا نیز فعالیت کردند . اما امروز استاندارد ترین روش برای نوشتن برنامه هایی که روی کامپیوتر کاربر ناظر سایت اجرا می شوند برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت است .
اگر می خواهید طراحی وب کنید در هر صورت به یادگیری این زبان احتیاج دارید.

•    زبان های اختصاصی :

مهم ترین زبان هایی که اختصاصا برای وب طراحی شده اند عبارتند از : پی اچ پی ، ای اس بی ، رابی اند رولز و…  که در این بین PHP یک زبان کد باز است که برگرفته از زبان C  است و محبوب ترین زبان این حوزه محسوب می شود . زبان PHP توسط هر دو سیستم لینوکس و ویندوز پشتیبانی می شود ، ولی ASP  و خصوصا ASP.net  لزوما توسط سرور لینوکس که ارزان قیمت تر هستند پشتیبانی نمی شود.
زبان های حرفه ای چون C , Perl , #C ,  ، دلفی ، پایتون و … نیز توان انتشار محتوا تحت وب را دارند که در این بین Perl , #C  و پایتون برای نرم افزارهای حرفه ای تحت وب استفاده می شوند .

برنامه نویسی اتوماسیون اداری :

 برای نرم افزارهای اتوماسیون اداری و پایگاه داده چون بیشتر فعالیتهایی تجاری هستند سرعت کار به شدت اهمیت دارد . به همین دلیل است که معمولا از محیط های نرم افزاری ویژوال استفاده می شود . هر چند که در موارد خاص لازم است به زبان برنامه نویسی پایگاه داده نیز تسلط داشته باشید .
با این حال بسیاری از گروه ها ترجیح می دهند برای مستقل شدن از سیستم عامل کاربر و مشکلات نصب ، گستره کاربران و … نرم افزارهای اتوماسیون اداری را نیز به صورت تحت وب اجرا کنند . 

برای فعالیت در این حوزه باید به این دو ابزار تسلط داشته باشید :


•    زبان و ابزارهای برنامه نویسی :
نرم افزارهای تحت سیستم عامل های گرافیکی چون ویندوز برای افزایش سرعت تولید در ابزارهای برنامه( IDE )  نویسی تولید می شوند که ترکیبی از یک محیط گرافیکی ( برای مشخص کردن سریع اجزا پنجره ها و بعضی رفتارهای تکراری ) و محیطی برای کد نویسی است .
این نرم افزارهای کمکی خود کد گرافیک نرم افزار و رفتارهای تکراری را تولید می کنند .
از محبوب ترین این ابزارها می توان به ویژوال استودیو و دلفی اشاره کرد . که دلفی بر پایه زبان پاسکال عمل می کند . این زبان تا حدی برای تولید نرم افزارهای اتوماسیون و مدیریت داده تخصصی شده است که گاه یک نرم افزار اتوماسیون بدون یک خط کدنویسی و تنها با ابزارها و ویزارد ها تولید می شود .


•    استانداردهای پایگاه داده :
استانداردهای پایگاه داده ( دیتابیس ) متفاوتی چون  SQL , my SQL , Paradox ، اوراکل و … وجود دارند که برای تعامل با هریک از آنها باید با زبان اختصاصی شان آشنایی داشته باشید . البته محیط برنامه نویسی (IDE)  چون دلفی بیشتر این فرایند را به طور اتوماتیک انجام می دهند . ولی برای تولید نرم افزار تحت وب نیاز به تسلط به آن دارید .


برنامه نویسی هوش مصنوعی و محاسباتی :

برای برنامه نویسی هوش مصنوعی و محاسباتی سرعت اجرا اولویت دارد . به همین دلیل زبان برنامه نویسی باید به زبان ماشین نزدیک تر شود و سطح پایین باشد . از همین رو برای برنامه نویسی هوش مصنوعی چون پردازش داده تصویر ، روباتیک ، محاسبات نظامی ، از زبان هایی چون C  و خانواده ان استفاده می کنند . البته زبان های تخصصی هوش مصنوعی مثل LISP  نیز وجود دارند که آنچنان معمول نیستند و برای برنامه نویسی محاسباتی همچنان C  گزینه اول است .  با این حال زبان های تخصصی مثل فورتون و پاسکال برای استفاده دانشگاهی و محاسباتی ایجاد شد که به مرور در بین بقیه کاربان محبوب تر شده اند .

برنامه نویسی گرافیکی :

منظور از برنامه نویسی گرافیکی ، نرم افزرهایی هستند که خروجی تصویری مثل یک بازی دارند . در این مورد تمام زبان های برنامه نویسی کتابخانه ای از توابع برای کار با کارت گرافیکی دارند . اما با توجه به امکانات سیستم عامل یا کارت های گرافیکی خاص ، کتابخانه توابع اختصاصی نیز نوشته شده است . برای مثال ویندوز و موتورگرافیکی به نام دایرکت ایکس دارد که خروجی تصاویر سه بعدی را آسان تر می کند .
همچنین کارت های گرافیک تخصصی رندر دارای چیپ هایی به نام OpenGL  هستند که کتابخانه توابع تخصصی خود را دارد .
عموما برای برنامه نویسی نرم افزاهایی چون بازی ها دو راه وجود دارد یا استفاده از کتابخانه توابع آماده یا طراحی یک موتور گرافیکی از بنیان که یقینا استفاده از توابع آماده که البته احتیاج به آموختن دارد نسبت به طراحی از پایه اسان تر است .

اما پیشنهاد ما به کاربران

مسلم است فراگیری هر دانشی نیاز به مقدمات اولیه است که در زبان برنامه نویسی زبان سی پلاس پلاس رو می توان به عنوان مبانی برنامه نویسی در نظر گرفت. در همین راستا نرم افزار آموزش این برنامه را براتون فراهم کردیم .

لازم به ذکر است بدانید این نرم افزار مخصوص گوشی های اندرویدی می باشد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , سی پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.

علاقه مندان به دانش و علوم رایانه ای با استفاده از این نرم افزار می توانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابند.



این نرم افزار شما را با دنیای جدیدی از علوم رایانه ای آشنا می کند لازم به ذکر است این نرم افزار ویژه سیستم عامل اندروید می باشد.

   برای دانلود اینجا کلیک کنید.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , رایانه , نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.
 کتاب برنامه سازی قصد دارد شما را با گذراندن یک دوره محدود، با مفاهیم اولیه و اساسی برنامه نویسی آشنا کند؛ این کتاب با زبانی ساده سعی کرده اصول اولیه و مهم برنامه نویسی رابه شما کاربران آموزش دهد.
در کتاب حاضر شما با اصول اولیه زبان برنامه نویسی ویژال بیسیک آشنا خواهید شد.

 

 

مشخصات

نام نویسنده: علیرضا جباریه
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 256
حجم فایل: 3.36 مگابایت


  برای دانلود کتاب اینجا را کلیک کنید

منبع:دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران




:: برچسب‌ها: کتاب الکترونیک , برنامه سازی , برنامه نویسی , ویژال بیسیک , دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.
اگر دوست دارید یک مخزن صوتی عظیم با 500 صوت طبقه بندی شده مذهبی داشته باشید
شما با استفاده از این نرم افزار DiniPlayer به راحتی می توانید به 500 صوت طبقه بندی شده دینی دسترسی پیدا کنید، صوت های موجود در این نرم افزار دینی عبارت اند از:۱- قرآن ۲- ادعیه ۳- ولایت ۴- سخنرانی ۵- مشاوره ۶- مداحی ۷- مولودی ۸- سایر. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی چون: پلیر ساز وبلاگ، مدیریت دانلود، سیستم خبرنامه و ... اشاره کرد.

 

 



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم نرم افزار: 7 مگابایت

منبع:دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.
بدون شک اندروید محبوب ترین سیستم عامل موجود برای تلفن همراه است. که شما می توانید با مطالعه این پست اطلاعات کاملی از نحوه پیدایش آن به دست آورید.

امروز قصد داریم در اولین پست از سلسله گزارش های آموزش اندروید به معرفی کامل این سیستم عامل و تاریخچه آن بپردازیم.

 
 
معنای اندروید و نحوه ی تلفظ صحیح آن:
بنابر ترجمه واژه‌نامهٔ کمبریج، اندروید این‌گونه تعریف شده‌است: «یک ربات (ماشینی که به وسیله کامپیوتر کنترل می‌شود) که به گونه‌ای ساخته شده تا شکل ظاهری شبیه به انسان داشته باشد. بنا بر این تعریف شاید بتوان کلمه ربات انسان نما را ترجمه ی مناسبی برای این واژه در نظر گرفت.
تلفظ صحیح این کلمه بر اساس واژه‌نامهٔ کمبریج در هر دو گویش آمریکایی و بریتانیایی اندروید (/ˈæn.drɔɪd/) می باشد و در هیچ کدام از این گویش ها حرف 'آ' در ابتدای این کلمه به کار نمی رود.
 
 
مراحل پیشرفت شرکت اندروید:
 
 در ماه نوامبر سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد.  اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند.
 نتیجه اولیه این پروژه در کنفرانس خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن «اتحادیه گوشی باز» یا Open Handset Alliance بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینه تولید نرم‌افزار، تولید گوشی‌های تلفن همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون سامسونگ، ال جی، موتورولا، اچ تی سی، T-Mobile، NTT DoCoMo، اینتل، Nvidia، تگزاس اینسترومنتس، کوآلکام، برادکام، تلفونیکا، اسپرینت، eBay و البته گوگل به چشم می‌خوردند. 
بالاخره اولین نسخه اندروید به صورت تجاری در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸ بر روی تلفن همراه شرکت اچ تی سی (HTC Dream (G۱ به بازار عرضه شد.
 
 
عواملی که سبب محبوبیت روز افزون سیستم عامل اندروید شد:
 
- اندروید تمامی تکنولوژی‌های اتصال (=Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای را پشتیبانی می‌کند.
- اندروید از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF پشتیبانی می‌کند.
- اندروید برای ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP پشتیبانی می‌کند.
- مرورگر موجود در اندروید بر اساس فریم ورک اوپن سورس WebKit توسعه یافته‌است.
- اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی سبک از نرم افزار SQLite استفاده می‌کند.
- ابزارهای مختلف اندروید برای توسعه دهندگان به راحتی در دسترس است و توسط شرکت گوگل پشتیبانی می‌شوند. این ابزارها شامل کتابخانه‌ها، خطایاب، شبیه ساز گوشی و یک پلاگین برای اکلیپس است.
- اندروید از سخت افزارهای مختلف همچون جی پی اس و دوربین‌های متنوع پشتیبانی می‌کند.
- تصاویر و فایل‌های گرافیکی بوسیله OpenGL پردازش می‌شوند که کیفیت بالاتری خواهند داشت.
- با استفاده از تکنولوژی نسبتاً جدید شرکت Adobe با نام AIR نیز می توان به توسعه برنامه های کاربردی تحت این سیستم عامل پرداخت.
 
 
فرمت فایل هایی که توسط اندروید پشتیبانی می شوند:
 
اندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3, aac , ogg , amr , midi , mpeg4 , wav , bmp , gif , png , jpg را پشتیبانی می‌کند. اندروید Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ ویدئو html5 و همچنین تکنولوژی Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید اندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم که سرعت بسیار بالایی در اجرای کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر اندروید متصل شده‌است. (در ضمن مرورگر اندروید کدهای HTML5 را پشتیبانی می‌کند).
 
تاریخچه ی نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید:
 
شرکت اندروید سعی دارد با آپدیت های مکرر سیستم عامل خود و باگ های موجود در آن محبوبیت این سیستم عامل را در میان کاربران بالاتر ببرد و در سال های اخیر نسخه های فراوانی از این سیستم عامل محبوب ارائه شده است که می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.
 
 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی