.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یكی از شب‌های آن (شب قدر) بهتر از عبادت هزار ماه است.

 رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی كه نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است. بر مهمانی خداوند فرا خوانده شدید و از جمله اهل كرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
پس با نیت‌ای درست و دلی پاكیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت كسی است كه از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»


 


قابلیت های نرم افزار اعمال ماه مبارک رمضان:
- اعمال مخصوصِ شب ها يا روزهاى معيّنِ ماه مبارك رمضان
- دعاى شب هاى دهه آخر ماه مبارك رمضان
- نمازهاى شب هاى ماه مبارك رمضان
- دعاهاى مخصوص روزهاى ماه رمضان
- اعمال مشترك هر شب و روز ماه رمضان،
- اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان
- اعمال سحرهاى ماه مبارك رمضان
- اعمال مشترك روزهاى ماه مبارك رمضان
- و...








:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 30 تير 1392
.
شما می توانید با نصب این نرم افزار دیوان حافظ را همیشه همراه خود داشته باشید.
 با نصب این نرم افزار شما می توانید کتاب موبایل دیوان اشعار حافظ شیرازی در موبایل خود داشته باشید .


امکانات این نرم افزار :

1- فالنامه
2- کشف الابیات
3- جستجو
و...







:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 30 تير 1392
.
حتما برای شما پیش آمده که بعد از دیدن عکس و یا فیلمی که گرفته اید متوجه شده باشید که بیش از حد تیره یا روشن شده است. در این گزارش دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری به شما آموزش می دهد که چطور کیفیت عکس ها و فیلم هایتان را بهبود دهید.
برای شروع به سراغ اصلاح نور در عکس ها می رویم:

فتوشاپ معروف ترین و شاید بتوان گفت که حرفه ای ترین نرم افزار برای تصحیح ایرادات عکس هاست. اگر مطلب زیر را بخوانید ما به شما خواهیم گفت که چطور در فتوشاپ می توانید نور عکس خود را اصلاح کنید:


روش اول

فرض كنیم عكسی را گرفته‌اید كه نور آن كافی نیست و اصطلاحاً تاریک شده است. به چنین عكس‌هایی Underexpose می‌گویند.
یعنی نور آن‌ها زیاد یا كمتر از مقداری است كه برای نوردهی یا Expose عكس كافی باشد. كافی است فتوشاپ را اجرا كرده و از طریق فرمان File و Open عكس مذكور را در داخل آن باز كنید.
حالا منوی Image را كلیك كنید. از منوی باز شده آن، گزینه Adjustment و بعد Shadow/Highlight را كلیك كنید.


پنجره‌ای كه باز می‌شود Shadow/Highlight نام دارد و در آن دو متغیر برای سایه‌ها و روشنایی‌ها دارد. با تغییر این دو متغیر می‌توانید به سادگی مقدار روشنایی عكس را تغییر دهید.







روش دوم

به منظور روشن تر کردن عکسی که تیره شده به روش زیر عمل می کنیم:

ابتدا عکس مورد نظر را باز کرده سپس از منوی image گزینه Adjustments و سپس curves را کلیک کنید. یا اینکه از کلید میانبر Ctrl+M استفاده کنید.


در کادر ظاهر شده بر روی دکمه Auto کلیک کنید. می بینید که روشنایی عکس تا حد زیادی اصلاح شد. ممکن است هنوز روشنایی عکس کافی نباشد. حتما یک خط مورب مشکی رنگ در وسط کادر می بینید. روی گوشه ی سمت راست بالای این خط کلیک کنید و آن را کمی به سمت چپ بکشید (تا جایی که عکس بیش از حد روشن نشود) حالا می توانید در جایی وسط این خط هم کلیک کنید. می بینید که یک نقطه روی آن ایجاد می شود. روی این نقطه کلیک کنید و آن را به سمت چپ و بالا بکشید تا جایی که نور عکس مناسب به نظر برسد. می بینید که عکس خیلی روشن تر شد.




به منظور اصلاح عکسی که بیش از حد روشن شده به روش زیر عمل می کنیم:
در این مورد هم به همان روش عمل کنید. یعنی کادر curves را باز کرده و دکمه Auto را کلیک کنید. این بار روی انتهای سمت چپ خط مورب کلیک کنید و آن را به سمت راست بکشید. وسط خط هم کلیک کنید و نقطه ایجاد شده را کمی پایین بیاورید . سپس دکمه OK را کلیک کنید. می بینید که نور عکس خیلی بهتر می شود.


******************************

اما اگر حوصله کار کردن با نرم افزار حرفه ای فتوشاپ را ندارید و به دنبال نرم افزاری ساده برای ویرایش نور در عکس های خود هستید دریچه در ادامه به شما نرم افزارهایی را معرفی می کند که با نصب آنها بر روی رایانه و یا تلفن همراه خود می توانید با کلیک چند دکمه ساده عکس را ویرایش کنید: (برای دانلود کافی است روی نام نرم افزار کلیک کنید)

1- نرم افزار جالب و كاربردي Color Splash VERSION 1.6 : Color Splash توسط شرکت Apple به عنوان یکی از برترین برنامه های کاربردی گوشی های آیفون انتخاب شده است.

Photo Grid - Collage Maker -2  برای اندروید: این نرم افزار پرکاربرد رتبه اول بهترین برنامه ویرایش عکس و جزء ۵ برنامه برتر در زمینه عکاسی در بین ۲۷ کشور جهان بوده است.

 

3- face smoother برای ویرایش نور تصاویر در رایانه : نرم افزاری که کارکردن با آن بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد.


4- PhotoFX Effects دانلود براي سیستم عامل سيمبين نسخه هاي 3 ،‌ آنا و بل : این نرم افزار يکي از معروف ترين برنامه ها براي ويرايش تصاوير است.

 

اکنون به سراغ اصلاح نور در فیلم ها می رویم:

برای اصلاح نور در فیلم ها جدا از نرم افزارهای حرفه ای که کابرد ساده ای ندارند نرم افزارهای دیگری هم وجود دارد که می توانید دو نمونه از آنها را در زیر ببینید:

1- تنظیم، ویرایش و اصلاح رنگ فیلم توسط نرم افزار CyberLink ColorDirector Ultra
نرم افزاری بسیار عالی و حرفه ای برای تنظیم، ویرایش و اصلاح رنگ ویدیوها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید نسبت به اصلاح رنگ ، اصلاح تنآژ رنگ ها و تنظیم و ویرایش رنگ های منطقه ای اقدام کنید.

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 


 

2- افزایش کیفیت و اصلاح نور ویدیو ها با استفاده از نرم افزار  vReveal Premium
تنظیم کنتر است و نور ویدیوها یکی از ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار در نسخه حرفه ای به افزایش کیفیت و وضوح فیلم ها اقدام می کند و همچنین می تواند نویز موجود در فیلم ها را نیز کاهش دهد.





:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 30 تير 1392
.
نرم افزار USBCleaver که براي اندرويد طراحي شده به راحتي و تنها با اتصال يک کابل از تلفن همراهتان به رايانه شما تبديل به بدافزاري خطرناک براي سيستم عامل کامپيوترتان مي‌شود.

 ويندوز نه اولين سيستم عامل دنيا است و نه بهترين آن، اما مايکروسافت نرم افزار هايي براي آن ساخته که ويندوز را تبديل به محبوب ترين سيستم عامل دنيا کرده، وضع تا جايي خراب است که هنوز هم بسياري تعريفشان از سيستم عامل، ويندوز است و يا بهتر بگويم ويندوز را تنها سيستم عامل دنيا مي دانند.


اين موضوع به همان اندازه که براي مايکروسافت خوب است بد هم هست، خوب است چرا که درآمد ميلياردي را براي اين شرکت رقم زده و بد است چرا که نه تنها طراحان نرم افزار بلکه بدافزار نويس ها را هم به سوي ويندوز سوق مي دهد.

تاکنون هزاران بدافزار مخرب براي ويندوز طراحي شده که کار را براي کاربران اين سيستم عامل محبوب سخت کرده است.



اما مايکروسافت تا به امروز خيالش جمع بود که تنها بد افزار هاي مخصوص به خود را دارد و از ساير سيستم عامل‌ها به ويندوز نفوذ نمي‌توان کرد، اما خبر تلخ براي مايکروسافت نرم افزاري براي اندرويد است که تبديل به بلاي جان ويندوز شده است.

بله شايد براي شما هم تعجب آور باشد که چگونه نرم افزاري براي سيستم عاملي، بدافزاري براي سيستم عامل ديگر مي شود.

اما تعجب نکنيد طراحان باذوق بدافزار از محبوبيت ويندوز و تلفن‌هاي هوشمند اندرويدي سو استفاده کرده اند، اما چگونه ؟

مطمئنا شما اطلاعاتي مانند عکس و فيلم را هميشه در حافظه تلفن همراه خود نگه نمي‌داريد، با کابل يا هر راه ديگر آن را به کامپيوتر شخصي خود منتقل مي‌کنيد.



حال در زمان اتصال تلفن همراه به  رايانه موقعيت و زمان مناسب براي نرم افزار USBCleaver که براي اندرويد طراحي شده فراهم مي شود که نقاب از چهره بردارد و تبديل به بدافزاري مخرب براي رايانه شود.

روشي متفاوت و جالب در حين حال خطرناک که خبر از بدافزار هاي بين سيستم عاملي را مي‌دهد.
 

انتهاي پيام/




:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : یک شنبه 30 تير 1392
.
با یک ترفند ساده می توان از پیام ریست شدن ویندوز پس از به روزرسانی خلاص شد.

پس از بروز رسانی ویندوز پیام ریست کرده دائما نمایش داده می شود و در مواقعی این پیام می تواند مشکل ساز باشد.برای از بین بردن این پیام و عدم نمایش آن کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید:
 
ابتدا از طریق بخش Run کلمه regedit را تایپ کرده و وارد رجیستری شوید. برای این کار مسیر رجیستری زیر را دنبال کنید: 
 
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\Auto Update
 
حال کلید ForcedReboot را در میان کلید های موجود در این مسیر بیابید و مقدارآن را صفر کنید. در صورتی که این کلید در این بخش وجود ندارد، به طور پیشفرض سیستم عامل ویندوز برنامه Restart Reminder را اجرا می کند.
 
پس کلیدی با همین نام و از نوع Dword در این قسمت ایجاد کرده و مقدار این کلید را برابر صفر قرار دهید. با این اقدام دیگر هیچ گاه سیستم عامل ویندوز برای ریست کردن رایانه بعد از به روزرسانی به شما پیغامی نشان نخواهد داد.
 



:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : شنبه 29 تير 1392
.
مشکل اجرا نشدن گوگل کروم در ویندوز هشت یا یک آموزش ساده قابل حل است.

گوگل کروم به کاربران ویندوز ۸ اجازه  می دهد، این نرم افزار را به سرعت در محیط مترو آخرین سیستم عامل مایکروسافت، اجرا کنند. در حالی که این ویژگی زیبا برای کاربران علاقه مند به محیط مترو است، برخی از کاربران مشکلاتی را پس از فعال کردن این گزینه خواهند داشت. 
 
کاربران باید روی آیکن تنظیمات گوگل کروم کلیک کرده و اگر از ویندوز ۸ استفاده می کنند، پس از این کار گزینه ای به نام «اجرای کروم در وضعیت ویندوز »۸ را خواهند دید. کلیک کردن روی این گزینه، بلافاصله شما را به محیط کاربری مدرن برده و نرم افزار دست کتاپ را می بندد و تمامی زبانه های باز شده را به محیط تمام صفحه موجود برای کاربران ویندوز ۸ منتقل می کند؛ همان طور که گفته شد، این ویژگی فوق العاده ای است اما بسیاری از کاربران با این وضعیت مشکل داشته و نمی توانند به نسخه دسکتاپ باز گردند،چرا که این تنظیم اختصاصی در حالت مترو، عمل نخواهد کرد.
 
 هر زمان شما روی آیکن دسکتاپ کروم کلیک کنید، به وضعیت مترو نرم افزار خواهید رفت. کاربرانی که می خواهند این مشکل را حل کنند، به یک تنظیم کوچک رجیستری نیاز دارند. بنابراین به صفحه Start رفته و Regedit را تایپ کنید تا ادیتور رجیستری باز شود، سپس به آدرس زیر بروید:
 HKEY_CURRENT_USER\Software\Google\Chrome\Metro 
 
در سمت راست صفحه شما باید گزینه launch_mode را ببینید که مقدار آن، در حالت نرمال صفر است. دوبار روی آن کلیک کرده و به جای ۰ عدد ۱ را قرار دهید. به این گونه به راحتی به حالت دسکتاپ باز خواهید گشت. اگر خواستید مجدد به حالت مترو برگردید، کافی است این عدد را به صفر برگردانید.



:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : شنبه 29 تير 1392
.
شما با نصب این نرم افزار می توانید قفل الگویی همانند سیستم عامل های اندروید و ای او اس را بر روی ویندوز خود استفاده کنید.
 یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگوییPattern  می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است .  حالا می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم  که این امکان را به  شما  می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .


این برنامه که "XUS PC Lock Ultimate Edition  "نام دارد یک ابزار کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .

شما کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در  XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .
 


برای دانلود اینجا را کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : جمعه 28 تير 1392
.
دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری نرم افزار جامع "رمضانیه" برای تلفن های همراه جاوا را آماده کرده است که این نرم افزار در بردارنده ی احکام روزه، خطبه ها، آداب و فلسفه روزه و ... می باشد.
 نرم افزار جامع رمضانیه برای گوشی های موبایل به مناسبت ماه مبارک رمضان در دسترس شما قرار گرفته است. این نرم افزار شامل موارد بسیار مفید مربوط به این ماه مانند احکام روزه ، خطبه ها ، آداب و فلسفه روزه و ... است.

 


قابلیتهای نرم افزار رمضانیه:
- امکان جستجوی پیشرفته در مطالب
- امکان تغییر رنگ اعراب آیه ها
- نمایش فونت و تم های مختلف
- پشتیبانی از گوشی های لمسی
- مولتی اسکرین بودن
- و...





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : جمعه 28 تير 1392
.
سوار تاکسی خود شوید، مسافران را سوار کنید و آن ها را با تمام سرعت به مقصدشان برسانید تا امتیاز کسب کنید.
 این بار قصد معرفی یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اندرویدی را داریم. نسخه ویندوز این بازی در سال های نه چندان به بازار منتشر شد و به دلیل استقبال کاربران این بار نسخه اندروید آن به بازار آماده است. شما در این بازی نقش یک راننده تاکسی دیوانه را دارید، باید در سریع ترین زمان ممکن مسافران خورد را به مقصدشان برسانید، فقط توجه داشته باشید که اگر می خواهید امتیاز بیشتری به دست بیاورید باید با نهایت سرعت رانندگی کنید و مسافران را سالم به مقصدشان برسانید.شما هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده را از این سایت  دانلود کنید و لذت ببرید.


عکس هایی از نمایه بازی:





برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

برای دانلود دیتا بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.8 مگابایت
حجم فایل دیتا: 130 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: بازی ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : جمعه 28 تير 1392
.
پوسته فونیکس یکی از تم های جدید ویندوز هفت است.
 پوسته یا همان تم بسته‌ای شامل نگاره‌های گرافیکی است که برای دگرگونی ظاهر یک نرم‌افزار (سیستم‌عامل، مدیر پنجره،میزکار و...) بکار می‌رود.حال اگر از ظاهر ویندوز هفت  خسته شده اید و به فکر نصب یک پوسته (theme)  جدید هستید می توانید از پوسته فونیکس استفاده کنید.
 
 
با نصب این نرم افزار کم حجم ظاهر ویندوز هفت شما تغییر خواهد کرد و می توانید یک ظاهر جدید را تجربه کنید.این تغییر از ثابث شدن ویندوز و خسته کننده بودن آن جلوگیری می کند.البته قبل از نصب راهنمای ساده ای که در فایل فشرده قرار دارد را مطالعه کنید. 
 
 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : جمعه 28 تير 1392
.
در اين ترفند نحوه بستن آيکون ها و پنجره ها بدون کليک بر روي ضربدر را آموزش مي دهيم.


 در اين ترفند قصد داريم به معرفي راهي براي بستن پنجره هاي ويندوز بپردازيم. راهي که به احتمال خيلي زياد تاکنون به آن پي نبرده ايد.
 
لازم به ذکر است؛ اين ترفند برروي کليه نسخه هاي ويندوز قابل انجام است.
 
براي اين کار: کافي است در منتهي اليه سمت چپ نوار بالايي هر پنجره دو بار کليک کنيد، خواهيد ديد که پنجره بسته خواهد شد.
منظور دقيقا بخش مخالف قسمتي است که علامت ضربدر هر پنجره قرار دارد.
به عبارت ديگر جايي که آيکون کوچک پنجره برنامه ها وجود دارد. 
 
کاربرد ديگر اين ترفند اين است که در پنجره هايي که دکمه ضربدر ندارند يا امکان استفاده از آن نيست، اين روش براي بستن پنجره عملي است.
 
دليل اصلي که اين قابليت در پنجره هاي ويندوز گنجانده شده است، اين است که در سيستم عامل هاي مکينتاش دکمه close در همين مکان يعني بالا سمت چپ پنجره تهيه شده است.
در نتيجه افرادي که عادت به کار با سيستم عامل مکينتاش را دارند، در صورت کار در محيط ويندوز طبق عادت قبلي مي توانند پنجره ها را به همان صورت ببندند./ح
 



:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ويندوز , آيكون , ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سعید
ت : پنج شنبه 27 تير 1392
.
 افزونه SpeedyFox می تواند سرعت مرورگرهای اینترنتی را افزایش دهد.

شاید شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر محبوب فایرفاکس و کروم باشید. این مرورگرها به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد.

 
این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت. در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم.
 
این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های مرورگر و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای مرورگر و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.
 
طریقه استفاده: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Optimize کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای مرورگر خود لذت ببرید.
 
قابل استفاده در Firefox/Skype/Chrome/Thunderbird
 
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 27 تير 1392
.
شما با استفاده از این نرم افزار No-frills CPU Contro می توانید به صورت حرفه ای بر cpu گوشی خود مدیریت و آن را بهینه سازی کنید.

سرعت انجام کارها به وسیله تلفن همراه یک امر مهم محسوب می شود، که شما می توانید با استفاده از این نرم افزار این امر را محقق کنید. این برنامه با مدیریت کامل و همچنین بهینه سازی cpu گوشی شما موجب افزایش سرعت آن شود.

 
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 27 تير 1392
.
اگر از فضای تکراری صفحه نمایش رایانه خود خسته شده اید و دوست دارید در آن تغییرات اساسی ایجاد کنید، حتما این نرم افزار را دانلود کنید.
 VeBest Icon نرم افزاری قدرتمند ولی دارای محیط کاربری آسان و کاربردی است. این نرم افزار بروز بوده و با رابط گرافیکی خوب شما را جذب زیبایی های خود می نماید، به صورتی که هیچ گاه از استفاده از آن دست نخواهید کشید. کاربرد این نرم افزار به شکلی است که محیط ویندوز شما را زیباتر جلوه می دهد و در ویندوز رایانه شما آیکون های تازه و زیبا به وجود می آورد تا از خشکی و یکنواخت بودن دسکتاپ خود نیز خلاص شوید.


ویژگی های اصلی نرم افزار:
آیکون های زیبا
امکان انتخاب تصویر زمینه و رنگ بندی
پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف




برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم نرم افزار: 14.9 مگابایت



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 26 تير 1392
.
احكام ماه مبارك رمضان؛ دانستني هاي تاريخي؛ احاديث و ادعيه مخصوص اين ماه مبارك را مي توانيد در نرم افزار "دانستني هاي رمضان" ببينيد.
 نرم افزار دانستنی های رمضان یکی از نرم افزار های اسلامی موبایل می باشد که با فرمت جاوا ارائه شده است و در آن بصورت کامل در مورد احکام ماه رمضان و دعاها و کلیه ی مواردی که شما در این ماه نیاز دارید را در خود جا داده است.




این نرم افزار ارزشمند شامل:

- خطبه شعبانیه
- رمضان در مفاتیح الجنان
- احکام روزه مطابق با فتوای مرحوم امام خمینی (ره )4
- روزه از نظر قرآن کریم
- چهل حدیث
- توصیه های بهداشتی در ماه مبارک رمضان
- آداب و شرایط روزه
- فلسفه و حکمت روزه
- مناسبتهای ماه مبارک رمضان
- چهل داستان از امام حسن مجتبی علیه السلام
- چهل حدیث گهربار منتخب از امام حسن مجتبی علیه السلام
- تفسیر سوره قدر از تفسیر المیزان
- آخرین برگ از زندگی حضرت علی علیه السلام
- ضربه ابن مجلم
- زمان و مکان و چگونگی شهادت حضرت علی علیه السلام
- ابن ملجم و انگیزه هایش
- قطار افسانه یا واقعی
- وصیت علی علیه السلام
- داستانهایی از امام علی علیه السلام
- اشعار در وصف امیر المومنین علی علیه السلام
- سی روضه و مصیبت از علی علیه السلام
- زندگینامه علامه مجلسی
- وداع با ماه خدا
- عید سعید فطر
- وجوب زکات فطره و شرایط آن
- دعای جوشن کبیر
- و...




  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

منبع:باشگاه خبرنگاران




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 26 تير 1392
.
Adobe LeanPrint نرم افزاری است برای بهینه سازی فرایند چاپ برای کاهش مصرف جوهر پرینتر است.

 معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.


این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند.


راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.



  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

منبع:باشگاه خبرنگاران




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 26 تير 1392
.
ماشین مسابقه ای خود را انتخاب کنید و با آن تمام سرعت و قدرت در خیابان ها رانندگی کنید تا به مراحل بالاتر برسید.

باشگاه نیمه شب یک بازی محبوب برای گوشی های دارای پلتفرم جاوا است که شما را مجبور می کند در خیابان های شهر با نهایت سرعت رانندگی کنید، در ابتدا خودرو شما جیپ است که با عبور از مراحل گزینه هایی بیشتری برای انتخاب خودرو دارید.









برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

فرمت بازی: jar

حجم بازی: 700 کیلوبایت




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 24 تير 1392
.
نرم افزار Hot Virtual Keyboard بهترین جایگزینی است که تاکنون برای کیبورد مجازی ویندوز با ظاهری زیبا و شگفت انگیز ساخته شده است .شما می توانید با نصب آن از تایپ کردنتان لذت برید.

حتما تاکنون با کیبورد مجازی ویندوز کار کرده اید . این برنامه ابزاری است جالب و البته کاربردی که هنگام نبودن صفحه کلید می تواند کار آن را با سرعتی آهسته تر برای شما انجام دهد . اما نرم افزاری که امروز دریچه برای به شما معرفی می کند  با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود گنجانده است می تواند یاد و خاطره یOn-Screen   Keyboard  ویندوز را برای همیشه از یاد و خاطره ی شما پاک کند.

 

این نرم افزار که  Hot Virtual Keyboard نام دارد  بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز، UMPC  ، Panel Pc  ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد.

 

ویژگی های:  Hot Virtual Keyboard

– امکان سفارشی سازی نما
– بالاتر بودن سرعت تایپ نسبت به نوع پیش فرض ویندوز
– گنجاندن دکمه های پر استفاده نظیر کپی و پیست برای افزایش سرعت کار
– در اختیار داشتن کلید هایی برای باز کردن اپلیکیشن ها ، صفحات وب و…
– امکان پر کردن خودکار متون تنها با وارد کردن چند حرف اول هر کلمه
– قابلیت مولتی تاچ در ویندوز سون
– و…

برای دانلود اینجا را کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 24 تير 1392
.
شما می‌توانید با دانلود این نرم افزار تمام دعا‌ها و مناجات‌های مفاتیح‌الجنان را بر روی رایانه و یا گوشی همراه خود داشته باشید.
مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها و ... که از طرف پیغمبر اکرم و ائمه صادر شده است. این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده و به جهت خلوص نیتی که نویسنده عالیقدرش برخوردار بود در مدت کوتاهی، این کتاب عالمگیر و همان گونه که در حال حاضر دیده می شود، در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه وجود دارد. مفاتیح الجنان، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اندروید , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.
نرم افزار جامع قرآنی برای گوشی‌های همراه طراحی شده است و امکاناتی نظیر ترتیل و تفسیر آیات الهی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار جامع قرآنی مبتنی بر تلفن همراه، با امکاناتی نظیر نمایش متن کامل قرآن کریم ، بهمراه ترتیل ، چندین تفسیر و ترجمه به زبانهای زنده دنیا و جستجو های پیشرفته و ... را می توانید اینجا دانلود کنید.

 
  دانلود نسخه نمایشی جاوا  
 
دانلود نسخه نمایشی آندروید  
     

 


توجه : بسته بروز رسانی نسخه 2.2 جاوا و آندروید این محصول نیز ارائه گردید، دوستان می توانند جهت دانلود از لینک زیر استفاده کنند.

بسته بروزرسانی نسخه 2.2 حبل المتین جهت جاوا و آندروید




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.
آموزش تبدیل متن به جدول و بلعکس در برنامه Word 2013
اگر ستونی از متن دارید که داده‌های آن با کلید Tab از هم شده است و قصد دارید آن‌ها را در قالب یک جدول مرتب نمایید می‌توانید از قابلیت‌های کاربردی که در برنامه‌ی واژه‌پرداز Word 2013 وجود دارد استفاده کنید. این برنامه تبدیل ستونی از متن به جدول و بالعکس را به طور پیش‌فرض دارا می‌باشد. برای تبدیل متونی که با استفاده از کاراکتری خاص جدا شده‌اند – نظیر کلید Tab – به جدول، به ترتیبی که در ادامه مطلب آمده عمل کنید.

فرض کنید اطلاعات مربوط به ماه‌های سال و برخی روزهای آن را در اختیار دارید. پیش از تبدیل متون به جدول بهتر است با فعال کردن نمایش پیشرفته‌ی برنامه، نوع پیکربندی متن و نحوه‌ی جداسازی آن‌ها را ببینید. برای این منظور می‌توانید مطابق شکل زیر بر روی دکمه‌ی پاراگراف در نوار ابزار اصلی برنامه کلیک کنید.

ورد

حال در هر کجای متن که از پاراگراف یا کلید Tab استفاده شده باشد، علامت مربوط به آن نشان داده می‌شود. اگر متن خاصی را به جدولی دو ستونه تبدیل کرده باشید، مطمئن شوید بین هر یک از این دو ستون تنها یک کلید Tab درج شده باشد. سپس مطابق شکل زیر خطوطی که قصد تبدیل آن‌ها را دارید انتخاب نمایید.

Word

سپس بر روی نوار ابزار گزینه‌ی درج (insert) و سپس بر روی بخش جدول کلیک نمایید. و از منوی آبشاری گزینه‌ی مربوط به تبدیل متن به جدول را برگزینید.

آموزش ورد

اگر تنها یک کلید Tab بین ستون‌ها دارید، می‌بایست در کادر مربوط به تبدیل متن به جدول، تعداد ستون‌های جدول بر روی 2 تعیین شده باشد. اما تعداد ردیف‌ها به صورت خودکار تعیین می‌گردد.

در زیر بخش Auto Fit می‌توانید اندازه‌ی عرض ستون‌های جدول خود را تعیین نمایید. با انتخاب گزینه‌ی مربوط به Auto Fit اندازه‌ی هر ستون به طور خودکار با توجه به محتوای موجود در آن تعیین می‌شود.

در بخش مربوط به تعیین کاراکتر جداکننده (Separator) نیز می‌بایست کلید Tab را تعیین کنید. می‌توانید با توجه به متن خود از سایر کاراکترها نظیر کاما یا علامت پاراگراف نیز بهره ببرید. در صورتی که کاراکتر دیگری مد نظرتان باشد نیز می‌توانید گزینه‌ی «سایر» (other) را انتخاب و کاراکتر مورد نظر را برگزینید.

آموزش Word

حال که متن خود را به صورت جدول درآورده‌اید، می‌توانید در صورت نیاز آن را به سادگی به حالت متن نیز بازگردانید. به خصوص اگر قصد کار با بانک‌های اطلاعاتی را داشته باشید و می‌بایست متن خود را در قالب فایل‌های متنی ارائه کنید این روش خوبی است.

برای این منظور جدول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به زبانه ابزارهای جدول (Table Tools) رفته و بر روی زبانه‌ی آرایش (Layout) کلیک کنید.

در بخش داده‌ها (Data) مربوط به قالب کار، بر روی دکمه‌ی تبدیل به متن (Convert to Text) کلیک نمایید.

در کادر محاوره‌ای مربوط به تبدیل جدول به متن، کاراکتر مورد نظر برای جداسازی را انتخاب نمایید. ما در این راهنما از کلید Tab استفاده کرده‌ایم. حال دکمه OK را بفشارید.

توجه داشته باشید اگر از جداکننده استفاده نکنید نه تنها جدول شما از ریخت می‌افتد، بلکه دیگر نخواهید توانست آن را از حالت متنی به جدول بازگردانید.

حال هر یک از ردیف‌های جدول به یک خط نوشته تبدیل می‌شود که یک کلید Tab آن‌ها را از هم جدا کرده است. برنامه واژه‌پرداز word به طور خودکار یک نشانگر Tab را بر روی خط کش درج می‌کند تا تمام موارد مربوط به ستون‌های جدول را به درستی مرتب نماید.

توجه داشته باشید پیش از تبدیل متن به جدول از صحت درج کاراکتر جداکننده اطمینان حاصل فرمایید.




:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.
حجم استفاده از اینترنت در شبکه‌های جهانی تلفن‌همراه از ترافیک مکالمه‌های صوتی بیشتر است.
فرض کنید وارد شهر بزرگی شده‌اید و نمی‌دانید چگونه باید مسیر مورد نظر خود را بیابید. دیر وقت است و باید هر چه سریع‌تر به محل مورد نظر برسید. سعی می‌کنید با استفاده از تلفن‌همراه خود از روی نقشه آنلاین، مسیر را بیابید؛ اما سرعت اینترنت کند است و نقشه‌ها به آهستگی بالا می‌آید. پس از مدتی حوصله‌تان سر می‌رود و به یک فروشگاه می‌روید و نقشه‌ای کاغذی می‌خرید و از خیر آخرین فناوری‌های روز می‌گذرید!

 

شاید هم در آن لحظات به خاطر دور‌انداختن گوشی ضدضربه قدیمی خودتان که بعضی وقت‌ها نقش چکش را هم برایتان بازی می‌کرد و خرید گوشی هوشمند گرانقیمت و البته حساس، به خودتان بد و بیراه هم بگویید!

 

 

برای بسیاری از ما که به کار با رایانه با سرعت بالای اتصال به اینترنت عادت داریم، استفاده از اینترنت همراه در بسیاری از موارد تجربه‌ای عذاب‌آور است. تلفن‌های همراه هوشمند که طیف گسترده‌ای از مدل‌های ارزان قیمت تا مدل‌های بسیار پیشرفته و البته گرانقیمت را در بر دارند، انبوهی از امکانات را در اختیار کاربر خود می‌گذارند. اما بهره‌گیری از بسیاری از این امکانات تنها با دسترسی به خطوط پر سرعت اینترنت امکان‌پذیر است. درواقع یک تلفن‌همراه هوشمند بدون دسترسی به اینترنت، شاید تفاوت چندانی با تلفن‌های همراه قدیمی‌تر نداشته باشد!

 

 

 

 

سیمکارت‌های مبتنی بر نسل سوم شبکه‌های تلفن‌همراه (3G) در برخی موارد سرعت قابل قبولی برای تلفن‌های هوشمند فراهم می‌سازند، اما مشکل اینجاست که در برخی موارد، سرعت اتصال به اینترنت در این سیمکارت‌ها به هیچ وجه قابل قیاس با سرعت اینترنت خانگی نیست و در مواقع نیاز نمی‌توان چندان روی سرعت بالای آن حساب کرد.

 

 

 

خلاصه این‌که برای بهره‌گیری مناسب از امکانات تلفن‌همراه و داشتن سرعت مناسب اتصال به اینترنت، به خطوط پرسرعت همراه نیاز داریم. شاید نسل چهارم شبکه‌های تلفن‌همراه، پاسخ خوبی برای این نیاز باشد.

 

 

 

اکنون حدود شش میلیارد کاربر تلفن‌همراه در دنیا وجود دارد. سال 1388 برای نخستین‌بار، ترافیک تبادل شده اینترنتی در شبکه تلفن‌همراه از ترافیک مکالمات صوتی فراتر رفت. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تقاضای کاربران تلفن‌همراه برای دریافت داده در سال 1400 ، 33 برابر خواهد شد.

 

 

 

اپراتورهای تلفن‌همراه در سراسر دنیا برای تامین نیازهای کاربران خود، سرمایه‌گذاری فراوانی روی زیرساخت‌های لازم انجام می‌دهند.

 

 

 

 

یک، دو، سه و حالا چهار

 

 

 

با ورود تلفن‌های همراه به بازار و افزایش کاربران این وسیله ارتباطی، شبکه‌های مخابراتی همراه نیز پا‌به‌پای گسترش این بازار جلو رفتند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای رو به افزایش مشترکان خود باشند. بسیاری از این تغییرات به صورت تدریجی و پله به پله شکل گرفته، اما برای سهولت در تفکیک تغییرات به وجود آمده در شبکه‌های مخابراتی همراه، شبکه‌هایی را که فناوری به نسبت متفاوت تری با مدل قدیمی خود دارند نسلی جدید می‌خوانند. نسل اول شبکه‌های تلفن‌همراه (1G) که حدود 30 سال پیش به دنیا معرفی شد، آنالوگ بود و تنها مکالمات تلفنی مشترکان را منتقل می‌کرد. نسل دوم شبکه‌های تلفن‌همراه (2G) که یک دهه بعد جایگزین نسل قبلی شد، دیجیتال بود و علاوه بر مکالمات تلفنی، امکان تبادل برخی اطلاعات ساده نظیر پیامک و ایمیل را نیز می‌داد. در نسل سوم شبکه تلفن‌همراه (3G) حدود سال‌های 1380 و 1381 به میدان آمدند. این شبکه‌ها امکان وبگردی، گفت‌وگوی تصویری و نیز پخش زنده محتوای چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

 

 

 

اما با گسترش ابزارک‌های مبتنی بر وب در گوشی‌های همراه هوشمند و نیز افزایش وابستگی به تبادل داده‌های اینترنتی، نسل سوم شبکه‌های تلفن‌همراه قادر به تامین همه خواسته‌های کاربران نیست. در واقع زیرساخت‌های موجود 3G در بسیاری از کشورها دیگر نمی‌تواند جوابگوی نیاز روزافزون مشترکان باشد. سیستم‌هایی را که از 3G سریع‌تر است 3/5G، 3.9G یا حتی 3G+ می‌نامند. با این حال بسیاری از اپراتورهای تلفن‌همراه در سراسر دنیا برای جذب بیشتر مشتری از عبارت جذاب‌تر 4G بهره می‌برند. به کلامی دیگر، 4G تفاوت ساختاری آنچنانی با 3G ندارد و تنها از نظر سرعت شبکه بهتر از نسل پیشین خود عمل می‌کند.

 

 

 

 

IP حرف اول و آخر را می‌زند

 

 

 

کارشناسان مخابراتی در طراحی 4G کوشیدند حجم بیشتری از داده‌های دیجیتال را در سیگنال‌های رادیویی بگنجانند و به این ترتیب سرعت و کارایی شبکه خود را افزایش دهند. افزایش حجم داده تبادلی و نیز افزایش توان ارائه خدمات به کاربران، از اصلی‌ترین ویژگی‌های 4G است. یک دکل 3G در هر لحظه فقط می‌تواند به 60 تا صد کاربر خدمت‌رسانی کند، حال آن که یک دکل 4G LTE توانایی ارائه خدمات به 300 تا 400 کاربر را دارد.

 

 

 

نسل چهارم شبکه‌های تلفن‌همراه درست همانند نسل سوم شبکه‌های تلفن‌همراه از IP استفاده می‌کند. به کلامی دیگر، در این شبکه داده‌ها با استفاده از یک پروتکل استاندارد ارتباطی در قالب یکسری بسته رد و بدل می‌شود. اما برخلاف 3G، در 4G حتی مکالمات صوتی هم در قالب بسته‌های دیجیتال و با استفاده از IP جابه‌جا می‌شود. به این ترتیب دیگر شاهد کاهش کیفیت صدا در مکالمات با دوستان‌مان نخواهیم بود.

 

 

 

یکی دیگر از مزیت‌های 4G، کاهش تاخیر است. این موضوع در بسیاری از کاربردهای رایانه و نیز تلفن‌همراه (نظیر بازی‌های آنلاین) از اهمیت زیادی برخوردار است. کاهش تاخیر همچنین سبب طبیعی‌تر جلوه کردن صدا در مکالمات تلفنی و نیز جلوگیری از انعکاس صدا می‌شود. خوب است بدانیم تاخیر در شبکه‌های 4G LTE بین 20 تا 40 هزارم ثانیه است.

 

 

 

 

4G هوشمند و زنده

 

 

 

4G برخلاف نسل‌های پیشین خود بسیار هوشمند است. 4Gبراحتی می‌تواند افزایش ناگهانی حجم ترافیک دریافتی را مدیریت و ترافیک اضافه را به دکل‌های مجاور منتقل کند. اما شاید جذاب‌ترین ویژگی درونی 4G، توانایی خود ترمیمی در آن است. سیستم‌های مخابراتی 4G با استفاده از حسگرهای خود می‌توانند متوجه از کارافتادن بخش‌های اصلی خود شده و با انتقال ترافیک کاربران خود به دکل‌های مجاور به ترمیم خود بپردازند، بدون این‌که به کمک انسان نیاز داشته باشند.

 

 

 

 

میدان مبارزه اپراتورها

 

 

 

در کشورهایی که چند اپراتور به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند، برنده کسی است که سریع‌ترین سرعت دسترسی به شبکه و بیشترین پوشش جغرافیایی را عرضه کند. اپراتورهای تلفن‌همراه برای ساخت شبکه‌های خود به طیف فرکانسی نیاز دارند. در واقع تهیه طیف فرکانسی پس از هزینه زیرساخت‌های لازم، پرهزینه‌ترین چالش پیش روی شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات تلفن‌همراه است.

 

 

 

طیف فرکانسی عبارت است از بازه‌ای از فرکانس‌های رادیویی که سازمان‌های دولتی تنظیم مقررات رادیویی به فروش می‌رسانند. اپراتورهای تلفن‌همراه برای به دست آوردن این طیف (که اتفاقا محدود هم است) باید هزینه زیادی بپردازند. البته فرکانس‌های رادیویی مختلف، تفاوت‌هایی با هم دارند. به عنوان نمونه فرکانس 700 مگاهرتز بهترین فرکانس برای شبکه تلفن‌همراه است، زیرا نزدیک به سطح زمین قرار می‌گیرد و می‌تواند از موانع پیش‌رو نظیر ساختمان‌ها عبور کند. اما فرکانس‌های بالاتر از 700 مگاهرتز بالاتر از سطح زمین و با برخورد با موانع پراکنده می‌شوند. به همین دلیل اپراتورها تمایل بیشتری به خرید فرکانس‌های پایین‌تر دارند.

 

 

 

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت 4G در کارایی بیشتر در استفاده از محدوده فرکانسی اختصاص یافته است. اگر محدوده فرکانسی را همچون یک لوله با قطر ثابت در نظر بگیریم، می‌بینیم همیشه حجم ثابتی از داده می‌تواند از آن عبور کند. اما سیستم ویژه کدگذاری داده‌ها در 4G و نیز تبدیل مکالمات صوتی معمولی به بسته‌های داده سبب می‌شود تعداد بیشتری از بیشتر‌داده در این محدوده فرکانسی جاری شود.

 

 

 

با توجه به شتاب جهانی استفاده از نسل چهارم شبکه‌های تلفن‌همراه و به‌کارگیری آن در بسیاری از کشورها، امید است در آینده‌ای نه چندان دور کشور عزیزمان نیز شاهد ایجاد زیرساخت‌های مربوط به بهره‌مندی عموم مردم از خدمات مدرن این فناوری باشیم.

 

 

 

 

منبع: كليك




:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.

اين نرم افزار موبايل با نام ضيافت الله ماه رمضان شامل امكانات بسیاری است: شرح کامل اعمال شب قدر، متن كامل دعاها به همراه ترجمه( ادعیه روزانه با صوت، توسل ، سحر ، سمات ، زیارت عاشورا ، زیارت آل یاسین ، روزهای هفته ، عهد ، افتتاح ،فرج ، کمیل ، ابوحمزه ثمالی ، جوشن کبیر ، ندبه )، احادیث و روایات مربوط به ماه مبارک رمضان را در خود جای داده است.

 
 
 
فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 3.5 مگابایت
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.

بماه رمضان ماه خداست و در این ماه همه ی مسلمانان به مهمانی خدا خواهند رفت در همین ماه بود که قرآن کریم بر مسلمان نازل شد.
در کتاب رمضان ماه خدا با سه رکن اصلی فضیلت، اعمال و احکام در این ماه آشنا خواهید شد. این کتاب نوشته ی زین العابدین و حسنعلی احمدی می باشد که به پرسش و پاسخ  مربوط به ماه مبارک رمضان پرداخته است.






  برای دانلود اینجا را کلیک کنید




:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.

 

تصویر

نام گوشی

قیمت

iPhone 5-64G

3,200,000

 

iPhone 5-32G

2,800,000

 

iPhone 5-16G

2,250,000

HTC Butterfly

2,200,000

HTC One

2,130,000

BlackBerry Q10

2,100,000

Samsung I9500 Galaxy S4

2,000,000

Sony Xperia ZL

1,850,000

Nokia Oro

1,800,000

BlackBerry Z10

1,790,000

Sony Xperia Z

1,730,000




:: موضوعات مرتبط: معرفی و برسی انواع موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 92

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.
 شما با نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانید ادعیه ها و اعمال ماه مبارک رمضان را همراه با مشاوره تغذیه مخصوص این ماه مطالعه کنید.

این نرم افزار برنامه ای کامل برای ماه مبارک رمضان است. این نرم افزار شامل ادعیه ها، اعمال، مناسبت ها و مشاور تغذیه مخصوص ماه رمضان می باشد. هم چنین شامل دعای روزهای ماه مبارک رمضان به همراه معنی فارسی آن است.

ویژگی ها برنامه ویژه ماه مبارک رمضان:

- دارای بخش ادعیه شامل دعاهای عهد، دعای سحر، دعای افطار، دعای روزانه و دعای یاعلی یا عظیم به همراه ترجمه فارسی و قرائت
- دارای مشاوره تغذیه شامل برنامه غذایی سحری، افطار و شام، چای و نوشیدنی، برنامه هفتگی غذایی و توصیه های تغذیه ای
- دارای بخش اعمال مشترک شب های قدر، اعمال شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم
- دارای مناسبت های روزانه


این نرم افزار بر روی اندروید 1٫6 و بالاتر قابل اجراست.

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : پنج شنبه 20 تير 1392
.
یکی از نرم افزارهای رایانه ای پرکاربرد در ماه رمضان، "نسیم رحمت" می باشد.

فرا رسیدن ماه مهمانی خدا را به همه روزه داران تبریک عرض می کند و با فرا رسیدن این ماه مبارک نرم افزار نسیم رحمت نسخه را به کاربران هدیه می دهد.

 
 
این نرم افزار دارای امکانات زیر است:
 
 احکام و آداب روزه
پیامک های مخصوص ماه رمضان
والپیپر های ماه رمضان ادعیه ماه رمضان
قرائت قرآن کریم و …
 
امیدواریم در این ماه پر برکت ما را از دعاهای خود بهره مند سازید.
 
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.
اينجا مي توانيد قيمت گوشي هاي همراه كه زير 500 هزار تومان دارند را مشاهده كنيد.
گوشي هاي همراه به علت نوع گارانتي و يا نوسانات ارز معمولا قيمت هاي مختلفي را در بازار به خود اختصاص مي دهند. شما در جدول زير مي توانيد ميانگين قيمت اين گوشي ها را ببينيد.



 

قیمت انواع تلفن همراه ‏

 

برند

مدل

قیمت(تومان)

Huawei

Ascend Y300

485.000

Samsung

Galaxy Young S6312

425.000

LG

Optimus L5 Dual E615

495.000

HTC

Desire C

480.000

HTC

Wildfire S

430.000

HTC

ChaCha

435.000

Sony

Xperia Tipo

425.000

Sony

Xperia X2

285.000

HTC

Explorer

325.000

Samsung

Galaxy Mini 2 S6500

470.000

Samsung

Galaxy Y S5360

370.000

Nokia

206

210.000

Samsung

Galaxy Y Duos S6102

380.000

Samsung

E2252

155.000

LG

Optimus L3 II Dual E435

400.000

Nokia

Asha 205

185.000

LG

Optimus L3 E405

290.000

LG

Optimus L3 II E425

390.000

Huawei

Ascend Y210D

320.000




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.
این کتاب الکترونیکی یک راهنمای جامع در خصوص شیوه های تغذیه ای در ماه مبارک رمضان است.

خوشبختانه در مورد اثرات مفيد روزه داري در ماه مبارك رمضان بررسي ها و تحقيقات فراواني صورت گرفته و تاثير آن به شرط رعايت اصول تغذيه صحيح مورد تاييد قرار گرفته است. اما متاسفانه تاكنون مجموعه كامل و مدوني در اين خصوص نگاشته نشده است.
در اين مجموعه سعي شده كه ضمن معرفي روش هاي تغذيه صحيح در ايام ماه مبارك رمضان، برخي از سئوالات و مشكلات رايج در اين خصوص نيز مطرح و پاسخ كافي و كاربردي براي آن ارائه شود. در انتها كتاب هم نمونه ای از برنامه غذايي كه براي همگان قابل استفاده است نيز پيشنهاد شده است.





برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم کتاب الکترونیکی: 800 کیلوبایت

 




:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.
اگر شما از کاربران همیشگی گشت و گذار در اینترنت باشید و بشود شما را وبگرد معرفی کرد، حتما از مرورگر خاص استفاده می کنید و طرفدار آن هستید به هر حال دریچه فناوری اطلاعات امروز سعی کرده در این گزارش نگاهی گذار و البته متفاوت به مرورگرها داشته باشد.

گروهی از کاربران اینترنت با تعصب فراوان از مرورگر دلخواه‌شان استفاده می کنند و این موضوع برای آن ها مهم است که از چه مرورگری استفاده می کنند در این بین کاربرانی هم هستند که برای آن ها مرورگر مهم نیست و با چه مرورگری کار می کنند فرقی نمی کند؛ ولی حقیقت آن است که کاربر با هوشیاری بتواند بهترین مرورگر را از بین چند مرورگر انتخاب کند و به گشت و گذار بپردازد. به هر حال در این گزارش دریچه سعی کرده به تاریخچه مرورگرها و نحوه ی تولید آن ها بپردازد.

مرورگر وب چیست؟

 

مرورگر وب نرم افزاری است که برای کاربران تهیه شده تا سریع و راحت به گشت و گذر در اینترنت بپردازند. در این بین مرورگری موفق و محبوب خواهد شد که رابط کاربری جذاب، امکان بارگذاری صفحات با سرعت بالا را داشته باشد و کاربر بتواند مرورگر خود را شخصی سازی کند.

 

و اما اولین مرورگر

 

حالا بر می گردیم به عقب، زمانی که نه فایرفاکس بود، نه اُپرا، نه گوگل کروم، نه اینترنت اکسپلورر و نه سافاری! نخیر نِت اِسکیپ هم نبود.

 

اولین مرورگر، مرورگر World Wide Web بود که در سال 1369 (1991 میلادی) ثبت شدهکه بعدها به نام نکسوس تغییر نام یافت تا با وب جهان گستر (www) اشتباهگرفته نشود.

 

NCSA Mosaic یکی از اولین مرورگرهای گرافیکی بود که در سال 1371 (1993 میلادی) استقبال فراوانی از آن شد و این مرورگر انقلابی در زمینه رابط گرافیکی ایجاد کرد.

 

بعد از یک سال مدیر همین پروژه، شرکتی با نامنِت اسکیپ تأسیس کرد که موفق شد 90 درصد کاربران را به خود اختصاص دهد و به محبوبیت خود بیفزاید.

 

 

 

در این بین ماکروسافت هم که با فروش و نفوذ بالای سیستم عاملش در بین کاربران مواجه بود، بی کار ننشست و با تولید و گنجاندن IE در سیستم‌عامل محبوبش که اتفاقا از مرورگر موزائیک اقتباس های فراوانی کرده بود، به رقابت با مرورگر نِت اِسکیپ پرداخت. این قضیه اولین جنگ مرورگرها را در سال 1374 (1995 میلادی) رقم زد. IE تا سال 1381 (2002 میلادی) موفق شد تا با محبوبیت سیستم عامل شرکت سازنده اش ۹۵ درصد کاربران رو به سمت خودش جلب کند.

البته ناگفته نماند که مروگر اپرا حضور نامحسوس خودش را از همان سال شروع به کارش، یعنی 1375 (1996 میلادی) تا به امروز حفظ کرده.

در سال 1377 (1998 میلادی) بود که Netscape برای ایجاد یک مرورگر رقابتی خوب و استفاده از منابع متن باز، بنیاد موزیلا را تشکیل داد. از دل این بنیاد نهایتاً روباه آتشین یا همان فایرفاکس سربرآورد. با موفقیت ها و نوآوری های روزافزون فایرفاکس در جذب کاربران بیشتر، درجا زدن ماکروسافت با IE6 هم آغاز شد. بعدها شرکت های بزرگ نرم افزاری با توجه به پتانسیل بالای مرورگرها در جذب کاربران به محصولات و تبلیغات هدفمند، مرورگر های اختصاصی خودشان را روانه ی بازار کردند. از این دست می تونیم به سافاری و کروم یا نسخه‌ی کاملا متن باز آن، کرومیوم اشاره کنیم. البته اگر در آینده خبر انتشار مرورگرهای اینترنتی از سوی شرکت های بزرگ دیگر را هم شنیدید، زیاد تعجب نکنید.

اما واقعاً فرق بین مرورگرها چیست و این همه هیاهو از کجاست؟

برای اینکه مقایسه راحت تر شود خوب هست که اول ويژگی ها و عواملی که با آن مرورگرها را دسته بندی می کنند را بدانیم . به طور کلی می شود مواردی چون قابلیت های تعبیه شده، راحتی کار، امنیت، سرعت و سازگاری با استانداردهای مختلف را نام برد.

اولین عامل که شاید به ظاهر مهم ترین آن ها هم باشد، سرعت اجرای اولیه مرورگر و بارگذاری صفحات هست. اما باید به این نکته توجه داشت که ما از سرعتی داریم صحبت می کنیم که در حد چند میلی ثانیه است. مقصود از سرعت اجرای اولیه مرورگر، مدت زمانی هست که از هنگام اجرای مرورگر تا آماده شدن برای دریافت آدرس باشد و مقصود از سرعت بارگذاری صفحات، مدت زمانی است که از وارد کردن آدرس و کلیک درخواست نمایش منابع سایت از سوی کاربر تا بارگذاری کامل صفحه طول می کشد. در آزمایشاتی که توسط وب سایت های امتیازدهی معتبر صورت گرفته، مرورگر کروم از جهت سرعت اجرای اولیه نرم افزار امتیاز بالایی گرفته و مرورگرهای مطرح دیگر هم در رده های بعدی قرار می گیرند. نکته ی حائز اهمیت چه در مورد سرعت اجرای نرم افزار و چه سرعت بارگذاری صفحات این هست که مقیاس اندازه گیری سرعت بر حسب میلی ثانیه است. مخصوصا اگر سرعت اینترنت بالا و با کیفیتی داشته باشید، واقعا این سرعت به چشم نمیاد و در حدی‌ هستند که برای ما محسوس نیستند. ولی شاید باشند افراد حساب گری که این سرعت ها را در دفعات کار ضرب می کنند و اعداد محسوس تری را از زمان هدر رفته‌شان به دست می آورند.

در بحث امنیتی هم همین طور هست. حقیقت این هست که بیشتر مرورگرهای مطرح از تکنیک های تقریبا مشابهی بهره می برند و زیاد تفاوت خاصی با هم ندارند. یعنی آخرین نسخه‌ی مرورگرها آخرین راه کارها را برای حداقل یک وبگردی امن و پاک ارائه می دند. شاید تنها وجه تمایزشان سرعت عکس العمل و رفع عیب مرورگرهاست که آن هم بسته به متن باز بودن مرورگر، نحوه ی ارتباط آن با جامعه ی کاربریش و به طور کلی فرآیند عیب یابی آن دارد. در این مورد تنها مرورگرهای متن باز فایرفاکس و کروم هستند.

 




:: موضوعات مرتبط: دانستنی هاو فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دریچه یه هدیه ویژه برای شما روزه داران عزیز از نوع تکنولوژی آماده کرده است.

 و اما هدیه ی ویژه دریچه برای شما ، یکی از بهترین نرم افزار های اندرویدی ویژه ماه مبارک رمضان است. Ramadan 1.3 در واقع  نرم افزاری فوق العاده جالب و کامل که یکی از بهترین نرم افزارهای ماه مبارک رمضان می باشد که دارای ویژگی های فوق العاده ای است. از جمله ویژگی های این نرم افزار منحصر به فرد می توان به مواردی همچون اوقات شرعی تمام استان های کشور در تمامی روزها به همراه دعای هر روز + ذکر شمار دسترسی داشته باشید.

 

این برنامه ی بی نظیر ویزگی های جالب دیگری نظیر بیدار باش دارد که می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید تا شما را قبل از اذان بیدار کند. یکی دیگر از قسمت های این نرم افزار پخش اذان برای شما در زمان اذان است که با صدای استاد موذن زاده می توانید اذان را گوش دهید و همچنین قبل از اذان مغرب به دعای ربنا گوش فرا دهید.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Ramadan 1.3 :

- دارای ذکر شما

- نمایش تمام دعاهای ماه مبارک رمضان

- ساعت زنگدار برای بیدار کردن شما قبل از اذان

- پخش اذان با صدای زیبای استاد موذن زاده

- پخش دعای ربّنــا

- نمایش اوقات شرعی تمامی شهرها و استان ها

- دعای روز در دسکتاپ موبایل شما به صورت روزانه

 

هم اکنون می توانید این برنامه ی فوق العاده را با یک کلیک دانلود کنید.فقط قبل از دانلود ، در این ایام  ما را از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید...التماس دعا

 

 

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.
اتومبیل خود را انتخاب کنید و با تمام سرعت و قدرت به رقابت با حریفانتان بپردازید.

بازی مبارزه ماشین ها Car fighting demo 1.1 یک بازی جذاب  است که شما باید با ماشین انتخابی خود به مبارزه با ماشین های دیگر بروید و با تمام سرعت در پیست برانید و حتی می توانید رقیبان خود را به چالش بکشید و با آنها وارد جنگ بشوید. این بازی اندروید دارای گرافیک و گیم پلی بسیار زیبایی است.


عکس هایی از نمایه بازی:






 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 44 مگابایت

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : سه شنبه 18 تير 1392
.

 

با یک ترفند ساده می توان وارد منوی بوت ویندوز هشت شد.

دسترسی به منو بوت در ویندوز های قدیمی با کلید F8 انجام می شد.مهمترین قابلیت منوی بوت دسترسی به حالت امن یا Safe Mode ویندوز می باشد.در نسخه جدید ویندوز یعنی هشت کلید F8 نمی تواند راه ورود به منو بوت سیستم عامل باشد.
 
کاربران ویندوز هشت برای دسترسی به منو بوت می بایست از روش دیگری استفاده کنند.در این روش ابتدا کلید های پنجره (Windows Key)  همراه کلید L را نگه می داریم.سپس از نوار Setting  روی Power کلیک کرده  و در حالی که کلید Shift را نگه داشته ایم یکی از گزینه های Restart یا Shut Down را انتخاب می کنیم.
 
پس از این کار یک منو آبی رنگ نمایش داده می شود که منو بوت ویندوز هشت می باشد  و فقط برای روشن شدن دفعه بعدی رایانه معتبر است.



:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

 

Chromium نام مرورگر جدید و متن بازی است که با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند

Chromium نام مرورگر جدید و متن بازی است که با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند.در طراحی این مرورگر بسیاری از الگوریتم های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می شدند،حذف شده اند و در کل مرورگری با امنیت و سرعتی بسیار بالا را تشکیل داده است.این مرورگر امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز دارد.

 
 
 
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
 
طراحی زیبا و دارای آیکون های جدید
امنیت بسیار بالا در مقابل ویروس ها و تهدیدات اینترنتی
سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
طراحی شده بر پایه ی HTML 5
امکان افزودن و مدیریت Add-ons





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

ر

 

SPlayer مالتی مدیای قدرتمند اما ساده و جذاب است که از همه ی فرمت ها پشتیبانی می کند و بهترین کیفیت را به شما کاربران ارائه می دهد.
 SPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد. محیطی ساده در کنار کیفیت بالا در نمایش فیلم ها مهم ترین خصوصیتی هستند که در این نرم افزار کوچک به وضوح دیده می شوند. ابزاری کاملا رایگان برای نمایش فیلم ها با تقریبا تمامی فرمت های رایج موجود که در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پخش انواع فرمت هایی که برای موبایل ها، دی وی دی ها، دی وی دی فیلم های فشرده و فرمت های رایجی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند باعث شده که SPlayer ابزاری محبوب باشد.

سرعت بالا در اجرای فیلم ها و بهینه شده برای تمامی سخت افزارهای موجود دو عاملی هستند که برای کاربران حرفه ای اهمیت زیادی دارند، این دو عامل در SPlayer تعریف شده اند. هماهنگی کامل تصاویر با زیر نویس ها هم یکی دیگر از خصوصیات مهم این نرم افزار به شمار می رود.

 


قابلیت های نرم افزار SPlayer:
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- سهولت در بهره گیری از نرم افزار
- سرعت بالا در اجرا و پخش
- هماهنگی کامل زیر نویس ها با تصاویر فیلم
- پشتیبانی از اکثر فرمت های موجود
- بهینه سازی کامل تصاویر برای نمایش تمامی جزئیات
- حجم پائین نرم افزار
- امکان استفاده به صورت Portable
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

 

اگر به دنبال یک بازی فکری با گرافیک عالی و حجم کم هستید, دریچه این بازی اعتیاد آور و جذاب را به شما پیشنهاد می کند.

Save My Bird یکی از بهترین بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید است. شما باید بلوک های هم رنگ را پیدا کرده و آن ها را منفجر کنید. این بازی، یک گیم اعتیادآور است و می تواند شما را مدت ها سرگرم کند. می توانید دوستان خود را به چالش بکشید. اگر می خواهید که پرندگان را نجات دهید، باید سعی کنید تا بلوک های هم رنگ را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید.



ویژگی های اصلی بازی:
- تازه و بسیار زیبا همراه با گرافیک خیلی خوب
- از بین بردن بلوک های هم رنگ
- به چالش کشیدن دوستان
- طراحی بسیار عالی
- نجات پرندگان
 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 8.1 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

 

با این نرم افزار می توانید به اوقات شرعی شهری که هستید از طریق مکان یاب دستگاه و یا انتخاب از بین شهرهای موجود در برنامه دسترسی داشته باشید.
مطمئنا در این ماه نیاز بیشتری به نرم افزارهای مذهبی و مرتبط با این ماه عزیز احساس می شود که در این پست قصد معرفی یک نرم افزار رمضانی فوق العاده را داریم .

 
قابلیت های نرم افزار :

محاسبه و نمایش اوقات شرعی
پخش اذان
آلارم بیدار باش سحر
پخش دعای ربنا
نمایش ادعیه ماه مبارک رمضان
ذکر شمار
تشخیص و محاسبه اوقات شرعی توسط مکان یاب ماهواره ای
نمایش دعای روز توسط ویدجت برنامه
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.9 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

 

اگر به دنبال یک صفحه قفل ساده و در عین حال شیک برای گوشی خود هستید, دریچه به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کند.
یک صفحه قفل ساده و تمیز همراه با اعلام رویدادها را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. اگر به دنبال یک صفحه قفل ساده و در عین حال شیک برای گوشی خود هستید، بدون شک نرم افزار LockerPro Lockscreen ، بهترین انتخاب خواهد بود. این نرم افزار اطلاعات دقیقی از وضعیت تماس ها و پیامک ها به شما ارائه می دهد. می توانید به راحتی از تمامی رویدادها با خبر شوید. از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان باخبر شدن از رویداد ها بدون باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی اشاره کرد.

 
 
ویژگی های اصلی نرم افزار:
صفحه قفل کاملا ساده و در عین حال شیک
باهوش ترین صفحه قفل گوشی
باخبر شدن از رویداد ها







برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



قابل اجرا در اندروید 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.6 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

 

اگر دوست دارید اطلاعات شخصی و کار های روز مره خود را از دیگران مخفی کنید تا آنان از اطلاعات شخصی شما مطلع نشوند حتما این نرم افزار را دانلود کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد.





 


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم نرم افزار: 2.8 مگابایت

  منبع: www.yjc.ir




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : دو شنبه 17 تير 1392
.

 

با این نرم افزار کاربردی می توانید بر روی عکس های خود آرم و نوشته بگذارید تا از کپی برداری از آن ها جلوگیری کنید.
ابزاری که برای شما در نظر گرفته ایم یکی از کارآمد ترین نرم افزار های موبایل است. شما بااستفاده از این ابزار به راحتی می توانید بر روی عکس های خود مارک و نوشته بچسبانید. تا از کپی برداری آن ها جلوگیری کنید.






برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 
قابل اجرا در Symbian^3, Anna, Belle
حجم نرم افزار: 1.2 مگابایت
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سعید
ت : یک شنبه 16 تير 1392
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی